dinsdag 27 augustus 2013

Franse kiekjes...

Nog één week vakantie en dan gaat het 'normale' gestructureerde leventje weer beginnen.
 En daarom vul ik lekker nog een blogje met Franse vakantiefoto's...
 
vive la vie, vive la vacance!!


Kerken en abdijen werden graag door mij bezocht
zelfs als het alleen nog maar de restanten zijn...

 
 kijk eens wat een mooi plaatje! 

 
En als ik dan in een kerk ben kijk ik overal en vooral omhoog....
en...ik blijf kijken.
 
 
Franse landelijkheid tijdens ons avondwandelingetje...
 
 
Onze gite had een reusachtige tuin met daarin wat dieren...

 
 
wat heb ik van hun genoten!!
 
 
 
Isidore, onze lieve ezel...
 
 
De weg naar Mont Saint Michel was zo'n 40 minuten lopen, voor onze kleine man is dat te ver.
Maar gelukkig wilden deze paarden ons wel brengen!
 
 
Een modderbad voor je voeten op het strand voor Mont Saint Michel,
heerlijk om daarin weg te zakken...
 
 
en daarna lekker zwemmen natuurlijk. Hihi..zien jullie die twee hoofdjes??
 
Els, zie je die wolken!
 
We kregen er geen genoeg van...van dit mooie plekje.
 
 
sprookjesachtig mooi!
 

12 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op ezels, ze hebben zoiets trouws altijd. Mooie foto's en ja naar gewelven kun je blijven kijken. Kunstig hoe men dat toch ooit voor elkaar heeft gekregen.
    Geniet nog van je week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke vakantiekiekjes Petra! Het heeft iets betoverends dat Mont Saint Michel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vakantieplaatjes Petra kun je nog lang van genieten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een goeie fotograaf, Petra. Wat een prachtige plaatjes!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewéldig mooi! Ik geniet met je mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige foto's, prachtig die ene foto waar het zonlicht aan het eind zo schijnt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige foto's het gouden avondlicht zo mooi gevangen en Mont Saint Michell, heb gisteren het borduurpatroon gekocht....
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige beelden van je vakantie! Die oude gebouwen zijn altijd zo mooi. Vraag me altijd af wie ze heeft gebouwd en gemetseld, en hoe het leven van die mensen is verlopen.
    Dat ezeltje.... je zou er zo ééntje in je tuin zetten.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stuk voor stuk foto's om posters van te maken!!
    Vooral die ene ;)
    Mooi!!!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's! Genieten!

    Wil je delen waar jullie de gite hebben gehuurd? Wie weet, is het wat voor ons, voor komend jaar :-)
    Lieve groet, Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!