Blogcadeautje...

Dat Blogland een leuk, inspirerend en creatief land is...dat is toch wel algemeen bekend toch?
 
Maar wisten jullie dat de bewoners van blogland ook heel gul zijn?
 
Gul in het geven van complimentjes, aanmoedigingen en..jawel cadeautjes.
 
Zomaar...omdat je iets heel leuk vindt en dat in een reactie vermeld hebt...zomaar!
 
Dit moois...echt heel mooi...kreeg ik van Anja van het blog Draadjes (klik)


Op haar blog legt ze duidelijk uit hoe je van een spanendoosje een toverdoosje kunt maken.
 
 Leuk hé!

 
Dit regenboogdoosje stuurde ze naar mij toe met daarin nog een schat voor onze kleine ahum grote schat.

 
in het mooie vilten zakje zat dit regenboogkristalletje.
Het hangt al voor zijn slaapkamerraam Anja!
 
De bont gekleurde herfstbladeren passen straks mooi op onze jaartafel
 

want kijk...de eerste vroege herfstbuit is al binnen!
 
Je hart maakt toch wel even een sprongetje hoor...als je een enveloppe met zoveel moois uitpakt.
 
Dank je wel Anja!!
 
Zelfgemaakte cadeautjes zijn toch zo dankbaar hé..
om te geven en om te ontvangen.
 
 
Ook ik ben freubeltjes aan het breien voor tevreden kinderhandjes.
 
De patroontjes haal ik al járen uit dit knusse boekje.

 
eenvoudige werkjes...ik vind 't heerlijk om ze te maken.
 
Verveelt nooit!

 
Miauwwww....
 

Reacties

  1. Wat een lief en mooi gebaar. Zo kun je goed de herfst in.
    Ach wat een schatje dat gebreide bengeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zulke verrassingen. En wat een lekker nostalgisch boekje heb je daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petra, wat een lieve woorden! Ik vind het al zo fijn dat het goed is aangekomen :)
    Oh, dát boekje...Heb er zoveel plezier van gehad met mijn kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful wool colors. Can't wait to shop for "real" woolen yarn in Nederland. Just three weeks until we fly over the grote plas. Linda@Wetcreek Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra,
    Wat leuk om zo verwend te worden.
    Het verbaast me dat ik dat boekje nog niet gezien heb tijdens de cursus. Vaak liggen er wel boekjes van Christofoor. Dat poesje is zó leuk!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve kadootjes ,en ja die beestjes breien blijft leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk zo die kadootjes en het poesje is werkelijk een schatje.
    Ik heb een boekje met gebreide boerderijbeesten moet ik ook eens aan beginnen :)
    En die heerlijke herfst dan is er zoveel te sprokkelen !1

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor, en de herfst komt inderdaad weer in het land en dat zorgt voor veel freubeltijd! Ik ben net 2 weken terug van vakantie in Noorwegen, en ik ben begonnen met het haken van een babydekentje, en de vakantiefoto`s wachten ook nog....keuzes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een práchtige geschenken. En de herfst is zo'n mooi seizoen. En een perfect jaargetijde om zulke leuke dingen te maken. Veel plezier met dit alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had ook zo'n leuk cadeautje van Draadjes ;)
    Het poesje heb ik ook al eens gemaakt. Zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bofferd, wat een leuk cadeau! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve cadeautjes heb je gehad. Gezellig he, om zo'n herfst schaaltje op te maken. En je kan het allemaal zo buiten vinden.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om zoiets moois te ontvangen! Erg lief van haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk antiek boekje is dat.
    En dan die herfstverrassing, altijd leuk om zoiets in je brievenbus te vinden. Sta elke dag onder de kastanjebomen, maar ze willen hier nog niet vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk warm blogje. Ik heb ook nog even gekeken bij je andere blogjes en zie dat het boek van de visserstruien er ook is, ziet er leuk uit. Je Pipi-trui schiet al flink op. Ik heb twee weken terug nog even een kijkje genomen bij de echte limonadeboom. Zou er zo'n boom in jouw bos ook staan?
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mmm... kreeg jij ook al zo'n lief herfstkado van Anja? Ik ook! 'n Hartverwarmend mens is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker lief, zo'n cadeautje.
    En wat een schattig poezelbeestje heb je zelf gemaakt.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...