Kleurrijk Vilt...

Dat is de naam van het zéér inspirerende atelier van Monique de Vreede (klik).


 Ik ging daar deze week naartoe en....kleurrijk is het zeer zeker!


Eenmaal binnen kom je ogen tekort..overal waar je kijkt zie je weer wat moois!


Er heerst een heel gemoedelijke sfeer.
 Je kunt heerlijk rustig snuffelen tussen alle mooie wolletjes en viltwerken.


En dan kom je vanzelf allerlei leuks tegen....


Tijdens het kijken en vooral ook bewonderen wordt er lekker gebabbeld.
 Ook daar is voldoende tijd voor.


Monique geeft ook nog workshops en cursussen in haar atelier (klik) en elke woensdagochtend is er een breiochtend van 10 tot 12 uur met iets lekkers, gebakken in eigen keuken.


Ik ken Monique al een tijdje en het leuke is dat ik nog goed weet hoe zij met haar mooie viltwerk iets op wilde zetten.
Iets waar zij helemaal haar ei in kwijt kon.
 
'Volg je hart, want dat klopt'.


Maar...dat ging niet zomaar vanzelf.
Heel veel doorzettingsvermogen en een tomeloos enthousiasme hebben haar gebracht waar ze nu is...in dat mooie atelier!
 
En toen ik deze week daar was voelde ik een enorme bewondering voor haar en haar werk!


Als je nou toevallig een keer in het gezellige Delft bent....


Atelier Kleurrijk Vilt, Rochussenstraat 4 te Delft
 
maar als je niet langer wilt wachten heeft Monique ook een webwinkel (klik).
 
Over Kleurrijk gesproken...

Zijn jullie al naar het bos geweest?

 


Ik wens jullie een kleurrijk weekend toe!

Reacties

  1. Wat mooi allemaal, kleur op kleur prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een heerlijke winkel ik ga de webshop ff bekijken en proberen me in te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke winkel is dat!
    Ik brei wel niet, maar alleen al die kleuren om je heen!
    Daar wordt een mens gelukkig van niet?
    Ook van die mooi gekleurde bomen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ene gezellig winkel, ik moet er meestal wat verder voor reizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, die gezellige winkel!! Heerlijk lijkt me dat om daar rond te snuffelen. Nou ligt Delft niet direct op mijn route, maar wie weet, mocht ik daar nog eens komen.. ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het lijkt de grot van Ali Baba wel! dat adres moet ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoepwinkeltje, heerlijk om daar rond te kijken. Alleen raak ik er altijd helemaal de kluts kwijt door zo veel moois ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...