woensdag 20 november 2013

Ochtendgloren...

Wat doe je...als je 's morgens vroeg dit kadootje krijgt?

 
Behalve dat dit plaatje mij een heus 'Sinterklaasgevoel' geeft
 hoopte ik op nog meer mooie plaatjes...


plaatjes van de gouden gloed die momenteel in het bos te vinden is.


Elke dag maak ik een ommetje door al die prachtige kleuren...


vaak in de regen maar dat mag de pret helemaal niet drukken.

 
Maar vanmorgen was het droog...en koud...met soms een flauw zonnetje.
 
 
Helemaal mijn 'weer' om dan door het verstilde bos te wandelen...
 

te genieten van die ene lieve grappige hond die steeds met mij meeloopt
en mij het gevoel geeft dat ik zelf een hond heb!
 
Hoe zou dat zijn...een hondje ;)??
 

En zo loop ik te denken en te mijmeren over van alles wat mij bezighoudt de laatste tijd.
 

Het bos straalt rust en vertrouwen uit...precies wat ik vandaag nodig had.
 
Verbonden met de natuur voel ik mij een dankbaar mens.
 

10 opmerkingen:

  1. Jij bent net als ik een natuurmens en geniet van ale jaargetijden, de herfst en de lente zijn mijn favoriet! Jammer dat ik vier dagen werk, want anders ben ik veel vaker buiten te vinden dan nu het geval is. In deze tijd wordt het om vier uur als iK terug kom van werk alweer donker aan het worden en daar heb ik het wel moeilijk mee.....schitterende kleuren van het herfstbos. Petra, lieve groet Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste foto is echt schitterend.
    Maar ook van het prachtige herfstbos kan ik erg genieten. De kleuren zijn nu nog steeds zo mooi.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Petra en het bos is zo mooi dat geeft zeker een rust gevoel en dat heeft ieder mens op zijn tijd nodig ,
    Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Petra!! Heerlijk om even met je mee te mogen wandelen :) Waar zouden we zijn zonder natuur... en de mensen die het af en toe met ons delen ;) Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende foto's, wat woon je in een mooie omgeving. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Petra, ik bleef eerst even steken bij de eerste foto, want dat zie ik hier niet. Bomen hebben we er meer van. Fijn dat je dit park zo dichtbij hebt, echt genieten. Fijn weekend, lieve groet

    ps.Kijk eens bij Dinah creatief, zij maakte windlichten met Sint tafereeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende herfst foto's zijn dat. Heerlijk om daar te wandelen.
    Ja, met een hondje is het dubbel leuk, maar hij of zij moet ook uit als het niet zo mooi is, maar regent en stormt.
    Maar het is wel reuze gezellig in huis zo'n hondenbeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig bos zo te zien. Heerlijk om je gedachten de vrije loop te laten. Een hondje klinkt leuk, hier zitten wij ook over na te denken..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's met een mooie tekst.
    Je geniet duidelijk van al het moois dat op je pad komt!
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!