zaterdag 16 november 2013

Ondanks wilde 'Pietenverhalen'...

kwamen ze vanmorgen gelukkig tóch de Scheveningse haven binnenvaren...
 
De Sint en al die lieve en gulle Pieten!


Hoe oud ik ook zal worden...ik denk dat ik ze, zolang ik kan, altijd weer zal verwelkomen...

 
 Voor mij blijft het elk jaar weer genieten van alle vrolijkheid om de boot heen, de zwaaiende en dansende Pieten, een voorzichtige glimp van Sint Nicolaas en het spontane gezang wat er klinkt vanaf het havenhoofd.

 
De boot op weg naar de haven waar heel veel kinderen vol spanning wachten...


terwijl de rust op het havenhoofd weer wederkeert.


Tsja..als je dan een nieuw fototoestel hebt wil je natuurlijk wel even spelen ;)


Hihi...kijk eens wat een creatieveling met één van de betonblokken heeft gedaan?!
Zal nog een klus zijn geweest!


Eenmaal thuis mogen 'onze' Pietjes weer tevoorschijn komen.
 Elk jaar komen er wel weer wat bij want ik ben nou eenmaal dol op het Sinterklaasfeest
én op kleine priegelwerkjes.


Deze twee Pietermannetjes heb ik pas gemaakt, zo'n leuk pakketje van Pippilotta (klik).


Zo...en nu ga ik vanavond nog aan de taartenbakkerij want morgen is onze kleine grote man jarig!
 
Ik wens jullie een gezellige zaterdagavond toe.

11 opmerkingen:

  1. Gezellig en ja niets mis aan die zwarte pieten is maar wat je er in wil zien ,veel plezier morgen hier ook verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk Pietenblogberichtje... Ook vandaag in Sliedrecht is Sint gearriveerd, het blijft geweldig om te zien hoe iedereen er van geniet!
    Fijne dag morgen, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk genieten van die Sint intocht vanmiddag, ook hier op de Veluwe.
    Fijne dag morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja heel gezellig is het weer deze tijd ik geniet er ook weer van fijne verjaardag morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat ze er weer zijn en dat je aantal pietjes thuis ook nog steeds groeit. Leuk zijn ze. Gefeliciteerd met de jarige. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, goed om te zien dat Sint en zijn Pieten er weer zijn! Hier ook hoor, de kindjes in mijn klas waren vrijdag al helemaal in de stemming ;)! En wat een schattige pietjes heb je zelf weer gemaakt Petra, lief! Ook je afsluiting met het maantje vind ik superlief, mooi gemaakt! Veel plezier de komende weken hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met de kleine grote man.
    Sinterklaas..... dat is altijd erg leuk. Jammer dat wij het niet meer vieren, hier vindt niemand het nog leuk, behalve ik dan.
    Geniet er maar van, want het is zo'n leuk Hollands feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisterenmiddag met onze kleinkinderen Sint en piet binnen gehaald, hoewel de kids ze zijn bijna twee jaar, het doodeng vonden ,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gezellig,hier komen ze aanstaande zaterdag,altijd leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja gezellig. Het was zondag bij ons in 't dorp ook weer als vanouds. Zo'n feest is toch ondenkbaar.
    Schattige pietjes heb je gemaakt ! En natuurlijk nog gefeliciteerd met de jarige.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!