Kerstsfeer in Het lieve leven...

Hier is het misschien wat stilletjes maar in Het lieve leven kan de Kerst beginnen!


Niet uitbundig...dat is niet zo mijn ding.


Maar wát er staat is met zorg uitgekozen.


Heerlijk toch...die dennengeur als je de kamer binnenkomt

 
Elk jaar toch weer een andere invulling op de jaartafel
 
 
Kerstversieringen die al járen oud zijn..ze vervelen mij nooit

 
En natuurlijk wordt er ook nog wat gefreubeld voor Kerst...

 
Kaarsjes aan, genietend van Andrea Bocelli kom ik de donkere dagen voor Kerst prima door!
 
Over Andrea Bocelli gesproken...
 
 
Kennen jullie dit prachtige kerstlied van hem?
 
Zó mooi..

Reacties

  1. Oh Petra, wat ziet het er gezellig uit bij jou.. en op je blog!! Geweldig kersterig, heerlijk :)! Het lied ga ik nu niet beluisteren, moet er zo dadelijk weer rap vandoor, maar dat komt zeker op een ander moment vandaag helemaal goed. De foto van jullie boom zo door die mooie deur door is een plaatje!!! En hoe kom je aan die geweldige letters met je naam.. het sneeuwt daar :))!! Hee, geniet van alle mooie dingen die bij jou horen en die je dierbaar zijn, liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat naamplaatje...grappig hé! Ik heb het ooit eens laten maken bij een club (ik gebruikte het toen ook bij clubs.nl). En nu dacht ik...hé..dat kan ik ook hier gebruiken! Er zijn ws nu nog steeds wel clubs die dat voor je maken en je kunt het ook zelf doen...als je weet hoe het moet ;)

      Verwijderen
  2. Mooie kerstversiering, het past ook allemaal heel goed bij je..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie ingetogen jaartafel, en ook nog een mooie boom geniet ervan.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gezellig bij jou lieve leven :o)))
    T lied kon niet aangeklikt ... wie weet luister ik m later nog :o)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi Petra oude kerst versieringen waar je aan gehecht bent heel mooi.
    Lied doet het hier wel hoor heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas bij mij ook geen lied maar je kerst spullen zijn mooi en sfeervol hier ook alleen oude spullen waar ik ieder jaar weer zo blij mee ben ,en soms wat nieuws gemaakt ,liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je bescheiden kerstversieringen mooi.
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...