Ontvangen...

Vandaag is het eerste advent, de tijd van verwachting.
 
Maar deze tijd is ook een tijd van schenken en ontvangen.


Soms gaat het één mij net wat gemakkelijker af dan het andere...
 
ontvangen...een kunst op zich!
 
En dat terwijl het zo leuk is...om zomaar iets te ontvangen,
zomaar alleen een 'dank je wel' te hoeven zeggen en te genieten.


Ontvangen...of het nu om een helpende hand gaat, een mooi herfstuitzicht
of een kadootje in de brievenbus.


Dit leuks en heerlijks kreeg ik van Anja (klik)


En zien jullie die leuke koekjesstempel?


Ook een 'zomaar'kadootje van mijn lieve vriendin.

Op de facebookpagina van Kleurrijk Vilt (klik) strooit Monique graag leuke ideetjes rond, zo heerlijk om te ontvangen!
 
 En zo kwam het dat ik snel mijn haaknaald pakte en mijn katoenvoorraad indook... 


wordt vervolgd!


Reacties

  1. In deze donkere tijd geeft een kleinigheid, een cadeautje, een lichtpuntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal met je eens een fijne adventstijd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stempel!! Zo wil ik ook wel koekjes bakken,..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn, die lieve kleine aardigheidjes! Dat maakt het leven waardevol :) Fijne adventstijd Petra, geniet van alles wat op je pad komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat 'bosbruggetje' herken ik, maar ben de naam kwijt....;-) En wat een mooi en wijs verhaal! Geven en ontvangen.... het moet een beetje in balans blijven, dán wordt ontvangen makkelijker.
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben van hetzelfde soort, geven is zooo veel makkelijker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al die kleine dingetjes. Elkaar laten weten dat je om elkaar geeft. Hoe fijn is dat toch !
    Zo'n koekjesstempel vind ik echt erg leuk.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn de kleine dingen die ....;)
    Mooi berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die koekjes stempel. Zou je voor mij er achter kunnen komen waar ik die zou kunnen kopen? Ken iemand die ik daar héél blij mee zou maken....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...