Uitwaaien...

Na zoveel regen en sombere dagen snak ik om naar buiten te gaan..stevig door
te stappen met mijn neus in de wind!


Vanmorgen was het droog, vanmorgen beloofde veel maar...tóch begon het te regenen en hoe!
 
Nu vind ik wandelen in de regen helemaal geen probleem hoor maar vandaag niet!
Vandaag lokken de slagregens tegen de ramen mij niet naar buiten.
 Eigenlijk heb ik behoefte aan wat zon...wat licht.
 
Dan maar strijken, ook leuk ;) en zeker goed om je gedachten te 'ordenen'.
 Bij mij werkt dat namelijk altijd zo.


Een stem uit de diepte, lees: van beneden, roept dat het droog is
...en dat er zelfs wat blauwe lucht te zien is!

Jas aan, mijn nieuwe (veel te sofische wanten volgens enkele gezinsleden ;) ) aan
 en op naar het strand.
 

Waar een prachtig schouwspel wacht...

 
springen, even vliegen en weer een diepe duik...wat een passie!


En ik bedenk mij: enthousiasme...dát vind ik één van de mooiste eigenschappen van een mens!
 
 
Je innerlijke zon laten schijnen...


De zon trakteert ons intussen op een prachtig strand


De Scheveningse vuurtoren op z'n mooist


alles wat door de zon beschenen wordt krijgt een gouden randje.
 
Ook dát is enthousiasme...
 
En zo keren wij huiswaarts...uitgewaaid en voldaan.
 
Dit keer zijn alle foto's gemaakt door Janmijneman ;)
 

Reacties

  1. Heerlijk zo uit waaien. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie luchten met veel verschil in kleur.
    Van enthousiasme gaat heel de mens gloeien.
    Handige wanten met dat klepje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woow, wat was ik graag even met je mee gaan uitwaaien....., maar dit te lezen en te zien was ook al heerlijk!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk als je zo dicht bij het strand woont maar ik hou ook erg van uitwaaien en dan even je hoofd leeg maken daar is een mens soms echt aan toe.
    Fijne dagen lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat heerlijk als je zo dichtbij het strand woont,even uitwaaien heerlijk

    hele fijne dagen een een goed 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleuren van het strand en de vuurtoren, ik kan ook altijd tijdens het strijken mijn gedachtes en mijn todo list ordenen....toch handig die strijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog een vrgaaje....waar haal je die leuke kerstletters vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is al een oud naamplaatje, ooit eens laten maken bij een club van clubs.nl. Die gebruikte ik ook op clubs (voor mijn blogtijd ;)). En ineens zag ik 'm en hij doet het hier dus ook. Maar ik vermoed dat er nog steeds wel clubs zijn die naamplaatjes maken.

      Verwijderen
  8. Wat een prachtige foto's sieren je blog weer Petra. Heerlijk, strand en wind en donkere luchten.... Dank je voor het plaatsen zodat wij kunnen meegenieten!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi mooi mooi, ook je wanten!!!
    fijne kerst!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.. prachtige wanten, prachtige foto's, prachtige woorden.. Genieten dus Petra :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...