dinsdag 25 februari 2014

Voorjaarsvakantieweekje...

Heerlijk...een weekje niks!

Want dat is wat ik het liefste doe in een vakantie...geen klok, geen afspraken...
alleen maar doen waar je op dat moment zin in hebt.


Heerlijk naar buiten bijvoorbeeld...

 

Dochter haalde het voorjaar in huis. 

 
En op ons balkon kleurt het al aardig geel.


Onze Mo heeft ook vakantie
alhoewel wij wel wat zorgen om haar hebben.


 Eigenlijk is zij vanaf het begin al ons 'zorgenkatje'.
In de 5 1/2 jaar dat zij bij ons is hebben we al vele bezoekjes aan de dierenarts gebracht.
Helaas heeft ze nu ook weer een 'raar' iets waar moeilijk de vinger op valt te leggen.
Feit is wel dat er duidelijk iets mis is. 


Gelukkig neemt ze medicijnen heel makkelijk in en blijft ze maar lief en aanhankelijk...
maar ja...'t blijft je beestje hé.

Het idee dat er 'iets' is geeft toch onrust...


bij mij dan hé ;)

11 opmerkingen:

  1. Beterschap voor jullie knappe lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach die Mo, wat een tobberd is het toch. Gelukkig dat ze de medicijnen bij jullie braaf inneemt. Knagende onrust.
    Buiten kleurt het al prachtig in allerlei tinten. Volgens mij heb ik dit jaar geen winteraconietje gezien en die zijn altijd als eerste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk wordt snel ontdekt wat ze precies heeft en is het niks ernstigs. Beterschap voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja kan me je zorgen best voorstellen , geniet van je vrije dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk genieten van de vakantie! Ik kan me ook voorstellen dat je je zorgen maakt. Het is altijd vervelend als je dier niet lekker is en je niet weet wat er aan de hand is. Ik hoop van harte dat ze snel opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo even uitwaaien en ik hoop dat het mee valt met poes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohja, getsie, niets aan als je beestjes aan het kwakkelen zijn..
    Gelukkig is ze bij jullie in goede handen! ;-)
    (en wat is ze moooi!! Ze lijkt een beetje op de moeder van onze rode-je-weet-wel-kater!)
    Heerlijk, even uitwaaien aan het strand...luxe zeg! Lekker van genieten!
    Beterschap met Mo, geef haar maar een aai van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk is het niets ernstigs met jullie Mo.
    Geniet nog van de vrije dagen.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ik zag op een stoel een mooi lichtblauw haakwerkje liggen.....wat ben je aan het maken! En o ja, geniet nog even van de laatste dagen van je vrije week

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mo die met zoveel liefde omringd wordt, dat is al een medicijn op zich... Fijne voorjaarsdagen nog...

    Warme groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker even genieten van de vakantie en het mooie weer. Het is nog best fris, maar (hier) nog droog en de tuin loopt al heerlijk uit.
    Dat arme poesje. Ze ziet er zo tevreden uit, net alsof er niets aan de hand is. Maar daar zijn poezen heel goed in. Hopelijk komt alles weer goed met haar want ze is nog zo jong.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!