Lammetje, lammetje, lammetje...

 

Kom toch eens over mijn dammetje...

 
 
 

Lammetje zoet...lammetje klein...

 



Wil jij wel mijn vriendje zijn?
  

En dit is ons lammetje!


Ontworpen én gehaakt door Jolien (klik) 

Snappen jullie dat ik meteen verkocht was toen ik op haar blog keek?


Wil je ook zo'n lief lammetje bestellen of wil je er zelf één gaan haken?
Dat kán!


Dit en nog meer leuks (er is nu ook een moederschaap!) vind je bij:


Zó...en dan nu eens een gezellig plekje gaan zoeken voor dit kleine schapenschatje!

Reacties

  1. Oh, oh - wat lief en zacht, die lammetjes in hun nog net iets te grote velletjes :) Ook jullie eigen lammetje ziet er heel aaibaar uit en het boek van Pelle blijft prachtig!
    Fijn weekend, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig toch weer die lammetjes! En ook jullie lammetje is erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige lammetjes. Alleen vind ik die oorbellen wel een beetje zielig. Het gehaakte lammetje ziet er ook heek lief uit.
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je mooie foto's, het is net of ze zo de kamer instappen.
    En dat gehaakte lammetj is helemaal tof. Wat een heerlijk diertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd zo lief die kleine lammetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel lief zoals altijd met lammetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo, wat een superschattig lammetje! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerdjes hé, die kleine wollige beestjes. Jammer van die grote oorknoppen, dat lijkt me toch niet zo fijn.
    Die gebreide is ook al zo leuk. Apart dat het lijfje anders is dan de pootjes en kop.
    Pelle ja, die krijgt ieder jaar weer nieuwe kleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze nog klein, zo schattig. Vanmorgen zag ik de lammetjes bij onze schaapskooi, die waren al weer groter. Het gehaakte lammetje is een leukerd. Bij Jeannet van Blij dat ik brei zag ik ook een hele leuke.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa!!!!! Ik wil wel zijn vriendinnetje zijn hoor! Wat een lievertjes zijn dat die kleine wollebollen.
    Vooral die gevlekte wil ik zo in mijn achtertuin.
    Dat die kleintjes nu al van die grote oorbellen in hun oortjes moeten hebben...
    Die gehaakte is ook leuk, en misschien beter voor de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Petra,

    wat heb je een prachtig en lief berichtje geplaats over de lammetjes!

    Groetjes Jolien

    http://littlewoolycreations.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...