Mooie stad achter de duinen...

  Oh oh Den Haag...


 Vanaf mijn favoriete punt in de duinen kijk ik graag even achterom
naar die mooie stad...


 En dan natuurlijk weer verder de duinen in..op naar de zee en het strand.


Wat is het daar toch heerlijk toeven en wat was het heerlijk weer!



Nu hebben de zee, het strand en de duinen een speciaal plekje bij mij..
dat zal jullie vast niet vreemd in de oren klinken


En zo kom je al struinend op het wereld wijde web...


weleens iets tegen waarvan je zéker weet...


dit ga ik écht een keer maken!




Zo gezegd en ook zo gedaan ;)


Een gezellig klein werkje!

  
En wat denken jullie...


Zouden het de Haagse duinen zijn?

Reacties

  1. Heerlijk die foto,s en met dit weer is het er echt genieten toch.
    Maar je kleine werkje is echt schattig hoor..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig klein werkje!
    Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk plekje super genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vast wel wat een mooi borduurtje en mooie foto's Petra !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Petra, ik mis het strand en de duinen best wel. Toen we nog in Den Helder woonde liep ik er elke dag met de honden en nu is het een half uur rijden met de auto en kom ik er een stuk minder vaak:-(( en je borduurtje is schattig en natuurlijk is het een Haags tafereeltje;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lang geleden bezochten we Panorama Mesdag. Zo voelt het nu weer even bij het zien van deze foto's. Prachtig borduurwerkje het past er helemaal bij. Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een liefelijk mooi borduurwerkje Petra het is prachtig, en prachtige duinen daar in het Haagse......
    Wij wandelen vaak in Noordwijk of bij de Langevelderslag. Het was heerlijk weer afgelopen weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat borduurwerkje lijkt heel veel op die Haagse duinen hoor. Ziet er in ieder geval mooi uit.
    Dat was vast genieten met dit prachtige weer.
    Zo gek eigenlijk, die kale bomen met die warmte. Tenslotte is het officieel nog winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat een lief klein borduurwerkje! Schattig hoor!
    En wat een heerlijke foto's ik ruik de zee bijna! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie zeker een gelijkenis, zou zomaar kunnen dat de Haagse duinen model stonden voor het borduurwerkje :) Wat een heerlijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...