zondag 13 april 2014

Haakgeheim...

 Ik kan mij goed voorstellen dat er zo langzamerhand...


bij jullie de prangende vraag rijst
 of ik naast mijn genietmomenten in de mooie natuur..


nog weleens aan handwerken toekom...


En eerlijk gezegd snap ik die vraag ook wel ;) 
 

want mijn haak- of breiblogjes zijn de laatste tijd wel sterk in de minderheid.

 
 En toch...
toch wordt er door mij dagelijks heel wat afgehaakt...


bijna totdat ik er scheel van zie zelfs!


Het is alleen een geheim project...Top Secret!!!


Het heeft te maken met een dochter die heel hard werkt voor haar examen 
maar die zo heel af en toe hier weleens spiekt ;)


En daarom laat ik maar veel foto's zien van mijn mooie blauwe 
vroege zondagochtend wandeling in onze 'achtertuin' Park Sorghvliet.


Het beste begin van een vrije zondag!


Zo..en dan nu maar eerst een lekkere kop koffie!


12 opmerkingen:

  1. Nu weet ze in elk geval dat er IETS gemaakt wordt toch? Wat is het werkelijk prachtig daar bij jou!!!
    Dag,
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die blauwe bloemetjes langs dat pad mooi! Mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, tja, soms moet je stiekem doen ;)
    Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt, vooral die blauwe en roze wilde hyancintjes zijn schattig! Vroeger (wink) stond heel onze voortuin er vol mee, maar gaandeweg zijn er steeds meer verdwenen.. helaas!
    Veel plezier met je geheime project!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige foto,s weer heerlijk genieten daar bij jou,en succes met je haakwerk,ik ben heeeel benieuwd wat het word

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die blauwe hyacinten. Zou zo een Engels landschap kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja nu je het zegt..... maar je natuur foto's zijn ook erg leuk om naar te kijken :)
    Ach en stilzitten volgens mij past dat niet bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk al die typische Haagsche Geneugten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Petra, ik heb je genomineerd voor een award. Zie mijn weblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. in die achtertuin van jou zou ik de hele dag wel kunnen vertoeven. Wat een sprookjesachtig bos, helemaal mooi. Het tipje van je haakwerk ook. Jammie die taartpunt. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's heb je weer voor ons gemaakt :) En je haakwerkje ziet er erg mooi uit, ben benieuwd naar het eindresultaat straks.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!

Stap uit je stad...

Dit weekend werden onder andere Haagse stedelingen aangemoedigd om eens in hun achtertuin te gaan relaxen. 'Stap uit je stad'...