Ehh...ga je nog doorlopen??


of blijf je foto's maken????



Commentaar vanuit de achterhoede
 met zo af en toe een grijns van... 'ik wacht wel hoor...álle tijd!!';)



Nou dat hadden we gelukkig ook. 
Een frisse, winderige zondagochtend was het.
 We kwamen heel weinig mensen tegen.


Rara..waar denken jullie dat wij waren?


Ooh..die prachtige kleur paars...een wolletje in deze kleur...dát zoek ik!


Het is echt nazomeren en ik geniet er van...volop!


En het leuke is dat wij nog zo graag een weekendje naar Drenthe waren gegaan...en dan als de heide bloeit!


Maar..soms loopt het wat anders en daarom gaat dat dit jaar niet lukken. 
Jammer maar niks aan te doen. 


Even googlen naar 'Heide in Zuid Holland' leverde niet echt wat op

Oké...dan maar de wandelschoenen aan en op naar ons eigen duingebied.


We begonnen in Den Haag en dan eens richting Monster

Ja...jullie zien het goed...dit is de 'Haagse Heide'!
Nou niet helemaal hoor want we waren inmiddels toch al aardig in Monster aanbeland. 


Gelukkig staan er geen grensbordjes...hier is alles één


Maar jullie begrijpen mijn totale verwondering bij het zien van deze paarse pracht!


Een prachtig kado op een mooie zondagochtend in augustus.

Reacties

  1. Prachtige foto's. Nederland is echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, ik dacht toch echt Drenthe te zien..... nog meer verbaasd dat dit Monster is. Maar wel leuk! Ik woonde twee jaar in Monster denk ik maar ik zag die hei daar nog nooit! Prachtige foto's! En als je een wolletje zou verven met cochenille dan kom je in de buurt van dat mooie paarse kleurtje!
    Dag!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! En zo zie je maar dat je niet altijd ver hoeft te gaan om iets moois tegen te komen. Een plekje om te onthouden denk ik ;) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hoeft inderdaad dus niet ver voor mooie heide dat is weer lekker meegenomen .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra,
    Wat mooi zeg, en ik denk ook altijd aan de veluwe als ik aan heide denk... maar dus ook bij Den Haag, hoe bijzonder is dat... Zo te zien hebben jullie een fantastische wandeling gemaakt...
    Ik wens je een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, práchtig he?! Ik kan ook altijd zo genieten van die mooie paarse heide en de bramen, van zulke kleine simpele dingen in het leven...
    Warme groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hoeft nooit meer naar Drenthe. Schitterend! Bedankt dat je ons liet meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och jee....en dan ben je dus echt verwonderd kennelijk. Dat is toch leuk, ik zou ook zweren dat het Drenthe is hoor. En dan wil ik altijd naar Scheveningen om naar Simonis te gaan....er is hier in de buurt vast ook een redelijke visboer ;-). Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vaak denken we 'wat je van ver haalt is lekker' en zien we al het moois dicht bij huis (bijna) niet meer. Heerlijk om dan zoiets te ontdekken in je 'achtertuin'. Prachtige foto's Petra!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dacht echt niet dat dit in het gebied van Den Haag en Monster is... waar is het ongeveer.... want ik ben gek op de hei!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi ik vind dat als de heide bloeit de meeste zomer achter de rug is. zeker nu maar wat mooi he zo diep paars en daty altijd op schrale grond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jee, echt een verborgen parel in de randstad! Heerlijk om even mee te mogen lopen Petra! Nu dat wolletje nog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige plek met heide.
    Wij hebben hier dan wel veel heide, maar de zee zal ik niet onverwachts tegenkomen.
    Jij hebt dus beiden dichtbij.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw zo mooi en dat in Den Haag???dat had ik echt niet verwacht

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige foto's zijn dat! Heerlijk die paarse heide, en ook zo vroeg, het is nog helemaal geen herfst.... nou ja, die heide denkt ook, het is koud en nat, het zal wel herfst zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's. Zo heb ik laatst ook die prachtige, paarse heide op de foto mogen zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ken alleen de heide van de Veluwe en Drenthe.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pràchtige foto's heb je hier gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...