donderdag 18 september 2014

50 jaar geleden...

in juli, de 18e om precies te zijn werd ik geboren...
In een huis vlak aan zee in Scheveningen.


En nu ben ik dus 50 jaar...een kroonjaar!

Die 50 voelde toch meteen heel anders aan dan 49.
Wat zou dat dan zijn? Geen idee eigenlijk ;)
Maar het voelt goed!


Nu vier ik mijn verjaardag nooit groots, meestal zit ik in Frankrijk.
Maar dit jaar stond mijn hoofd niet naar feestjes en partijen.
 Dus besloot ik om het verder niet echt te vieren.


En wat is het dan extra leuk als blijkt dat 
een aantal lieverds tóch al met mijn verjaardag bezig waren.

Ik werd verwend met mooie kaarten, 
geheel onverwachte felicitatietelefoontjes (dat zij dat nog wist!!) 
en een lieve mail.


En...ook nog kado's! 


 
Huh..maar ik vier het toch niet??

 

Mijn vriendin, Astrid (klik) heeft een prachtige sjaal voor mij gebreid. 
Helemaal in mijn kleur wat zij natuurlijk wist. 

 

Zij heeft echt Gouden breihandjes!

 's Middags wil ik net een lekkere kop thee gaan zetten als de deurbel gaat.

'Jaja ik weet dat je het niet viert maar tóch heel even een pakje voor jou!' 

Hihihi..daar maakt een vijftigjarig hart toch wel een sprongetje van hoor ;)


En al helemaal van wat er in dat pakje zat..wat een geweldig mooi boek!


Alleen van de foto's word ik al blij.

 En nog meer...

kijk eens wat die lieve Annabel (klik) voor mij heeft ontworpen én geborduurd. 


Wat ben ik dáár blij mee!

Ook trakteerde een andere lieverd mij een paar dagen later 
op een heerlijk etentje aan het strand.
Lekker buiten eten na een mooie zomerdag.


Práchtige wolkpartijen (waarom ben ik mijn camera vergeten??) 
hihi...die uiteindelijk uitgroeiden boven ons hoofd tot 
enorme onweer- en hoosbuien .
En wij bleven maar buiten zitten...
maar het gaf allemaal niks want het was heel gezellig.

Hmmmm...toch best wel heel leuk eigenlijk...
jarig zijn!

17 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd! Laat ik nou precies drie dagen ouder zijn dan jij;-))
    Prachtige cadeautjes!
    Lieve groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt dus eigenlijk gewoon als FEEST! Van harte gefeliciteerd met je 50e....Wat een heerlijke cadeaus kreeg je. Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra,
    Alsnog gefeliciteerd dan maar. Inmiddels ben ik al weer 5 jaar gewend aan die 50... ga nu richting 60 en dat is van een heel ander kaliber vind ik... dan wordt ik toch echt al wat middelbaar... jeetje...
    Je bent toch nog lekker verwend door allemaal lieve mensen en dat is toch wel heerlijk hè, al die lieve gebaren en cadeautjes... zelfs een lieverd die uren voor je heeft zitten breien... zo mooi...
    Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt inmiddels "een nieuwe voordeur" gekregen, van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag!
    En kijk nou...wat een schattige babyfoto...
    Echt mooie cadeau's, zelfs een heerlijke lunch en zonneschijn...
    Warme groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog van harte gefeliciteerd! Geweldig al die lieve en goed bedachte cadeautjes :) Geniet van je nieuwe status als 50-jarige (...maak er een feestje van ;) )
    Lieve groet - Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog van harte en wat lijkt me dat genieten, al die lieve cadeaus! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog van harte gefeliciteerd! Wat leuk om zo verwend te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook als je het niet viert is het heel erg kaal als de dag zomaar voorbij zou gaan gelukkig is er goed aan je gedacht en van mij de welgemeende felicitaties.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd nog !!!
    mmm...het appelboek ziet er inderdaad aantrekkelijk uit :0))
    (Jammer...mijn franse appeltjes zijn inmiddels op...; 0)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van harte gefeliciteerd,en tuurlijk kan je omgeving dat niet zomaar voorbij laten gaan want 50 jaar worden is toch een geschenk en dat moet je toch vieren met kadootjes geven en krijgen,super leuk dat je zo verwend bent

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Petra, wat een prachtige baby was je! Zo'n lieve uitdrukking! Nog van harte gefeliciteerd en heerlijk dat het leven op je 50ste je bevalt... Je kado's zijn fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee Saartje, wat ben jij ongelofelijk verwend ;) Tuurlijk is het leuk om jarig te zijn en zeker om 50 te worden!! Van harte proficiat hoor meis, het is een prachtige leeftijd! Geniet maar lekker na en lieve verjaardagsgroet!
    P.S. De foto is schattig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is al even geleden maar toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat lief dat er toch nog mensen met cadeautjes op de stoep stonden. Hopelijk zullen de appeltaarten goed lukken en heerlijk smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk stukje weer!
    En uiteraard alsnog van harte gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn de goede ingrediënten voor een perfecte dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een beetje laat..... maar toch nog gefeliciteerd met je kroonjaar!
    Zelf vond ik het een prachtige leeftijd 50, en riep tegen iedereen: "het leven begint bij 50"!
    Dus geniet er van, vooral van de mooie dingen, en maar proberen de minder mooie dingen los te laten, want dat hoort ook bij 50 :-)
    Leuk dat er mensen waren die aan je dachten en je verwende op deze dag.
    Leuke baby foto trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd met je 50ste verjaardag... leuke foto's en blog x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!