zondag 19 oktober 2014

Een zeer hoog knuffelgehalte...


 heeft dit blogje, let maar eens op!


Alles begon toen afgelopen voorjaar ons oudste kuiken het nest verliet.
Samen met haar vriend leven ze nu hun eigen lieve leven ofwel 'Happy lifetime'(klik)....
ik geniet ervan om dit van een afstandje mee te mogen maken. 


 En zo kregen al haar spulletjes vanuit haar kamer een plekje in hun gezellige huis. 
Alles behalve.....Loppie(klik)


O ja...wel enorm gedubt en getwijfeld hoor. 


Want wat miste ze die lieve rode lobbes om haar heen.
 Maar meeverhuizen...nee dat zag Lop niet zo zitten ;)


Maar toch...kruipt het bloed waar het niet gaan kan...
en is haar vriend gelukkig ook dol op dieren...

en zo rennen, springen, grappen en grollen er sinds een paar weken 
twee kleine kattenschatjes door hun huis.



Oooohhhhh wat is dát toch weer genieten!!


 Je kunt bijna niet geloven dat onze katten ook zo klein zijn geweest.

 
Energie voor tien hebben ze...Niene en Flow

 
Elk geluidje, alles wat beweegt is een heel goede reden om aan te vallen.


 Geen moment zitten ze echt stil dus een mooie enigszins scherpe foto maken vraagt wat geduld.


En dan ineens...ben je gewoon moe! 


Kijk...op dat moment wachtte ik nou...waar is mijn camera??

  
dit bedoel ik met dat knuffelgehalte...


Luid spinnend en knorrend brengen zij de dag door...


 die lieve 'klein'katjes van mij ;).

19 opmerkingen:

  1. Whaaaaa, geweldig lief! Ik wil er ook weer één,,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schatjes... en jazeker... ze zien eruit om heerlijk geknuffeld te worden.
    Ik kan ook zo genieten van de kat van mijn dochter en ik ben er stápelgek op.
    De foto's zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes,dat is zeker genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat geweldig om Oma te zijn van twee van die snoepertjes ;) Ik snap dat je helemaal fliefd bent,hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O dit is leuk zeg, wat een schatjes. Geen woord teveel gezegd. Maar ook leuk vind ik dat jouw dochter ook een blog heeft. Ik ga eens even bij haar kijken hoor...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk logje heb je ervan gemaakt! En ik vind het toch knap dat je nog zoveel scherpe foto's hebt kunnen maken, want er zit echt geen rust in die twee hihi. Wij genieten ontzettend veel van ze, ook al denk ik soms ook nog aan Lop :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, daar smelt ik van ... Wat een lieve bolletjes, ze zijn maar zo heel kort klein ...
    Mooie foto's hoor Petra, en lekker dichtbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook zulke poesjes. Wat een mooi stel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhhhh wat snoeperig!!! Idd een heel hoog knuffelgehalte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooohhhhh wat een heerlijkheidjes zijn dat!
    Je kan de zachtheid van hun vachtjes gewoon voelen als je naar de foto's kijkt.
    Niets zo leuk als jonge katjes. Lekker dollen, spelen en knuffelen, het kan niet op.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!