zaterdag 4 oktober 2014

Koeiendag...

Na een drukke week wilde ik vandaag én graag naar buiten én ik wilde absolute rust. 

Nu weten de meesten van jullie wel dat wij in Den Haag wonen
 dus je zou dit een uitdaging kunnen noemen ;)


Maar gelukkig wandelen wij veel en graag en dan weet je wel waar je moet zijn. 
Vandaag werd het een wandeling van het Zuid-Hollandslandschap (klik).

 

Dat zijn leuke wandelingen en kijk maar eens...ze zijn jarig en delen uit! (klik)


  De wandeling die wij maakten ging langs weilanden...oh zo leuk.

 Dartelende jonge koeien...
we genoten van elkaar.


Hey....het is vandaag dierendag! 

 

Reden genoeg dus voor een leuk koeienlogje.


Wat helemaal niet moeilijk is met al die leukerds in de wei

 

Kennen jullie dat?
 Ik blijf dan maar foto's maken...hihi, bijna grenzeloos.


 

Een logje dus voor jullie...mooie viervoeters!
 

15 opmerkingen:

  1. En of dit een leuk koeienlogje is. Hartstikke leuk Petra, zo mooi die weerspiegeling in het water en die leuke zwart-witte tekening...
    Ik hoop dat je weer lekker tot rust gekomen bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is nog niet alles geasfalteerd in de Randstad. Mooie foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een mooie foto's, ik ben dol op koeien dus dank voor het delen van deze plaatjes. Schitterend;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra,
    Wat een heerlijke wandeling hebben jullie gemaakt. Ik ben gek op koeien, dus ik zou me zeker heel goed vermaakt hebben. Fijn dat je dit deelde...
    Ik vond het trouwens heel leuk vorige week om met je kennis gemaakt te hebben...was heel gezellig!
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig logje. Ik ben gek op koeien!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi logje zeg, van prachtige beesten.....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's, leuke beesten zijn het. Ik heb eens een paar weken stage gelopen op een melkveebedrijf, een leuke ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk een natuurlijk blogje. Dat was genieten zeker de laatste dagen met dat mooie weer.
    Fijne zondag.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's! Vooral die weerspiegelingen in het water, echt heel mooi!
    Leuke beesten zijn het toch hè, en nog redelijk dicht bij huis ook. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke wandeling langs die tevreden koeien, tenminste, ze stralen die rust uit. leuk blogje. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, wat geweldig die pinken :) Ik zit helemaal te genieten van al die jonge blommen die heb hebt vastgelegd, heerlijk om ze zo bij jou terug te zien! Snap ook dat je hier errug blij van werd, want in alle hectiek is dit vaak het enige wat je echt nodig hebt... Liefs hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aahh super,ik ben ook dol op koeien,ik heb een tijd dingen gespaard met alles waar koeien op stonden ,maar nu niet meer,maar het blijven mooie beesten om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk he, even echt naar buiten, uitwaaien en genieten van al dat moois, en die prachtige koeien!
    Je hebt ze mooi vast weten te leggen!
    Een koeiedag! Ehhh goeiedag vandaag! ;-)
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Koeien wat is dat toch, ik vind het zulke mooie beesten. Je hebt er prachtige foto,s van gemaakt.................................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Petra wat gezellig al die koeien , de natuur is heel mooi , als je , je ogen de kost geeft , liefs Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!

Stap uit je stad...

Dit weekend werden onder andere Haagse stedelingen aangemoedigd om eens in hun achtertuin te gaan relaxen. 'Stap uit je stad'...