Gezeur...

Soms kan ik zeuren hoor...pfffffff

Ik weet het gelukkig van mezelf ;)



Iedere week lees ik op de KNMI site dat de temperaturen omlaag gaan...naar normale waarden voor de tijd van het jaar.

Want tsja...het is alweer november.



 Maar niks hoor...het blijft lenteachtig aanvoelen, van dat 'alsjeblieft die jas uit weer' als 
je buiten loopt.

Als ik buiten loop tenminste....hihi, 50 jaar en nooit meer koud!



En daar zeur ik over...ik wil geen zomerbriesje...ik wil leunen tegen de wind, slagregens tegen de ramen. 
Het rijke gevoel wat je hebt als je na flinke vrieskou thuiskomt in een verwarmde kamer. 

 
Niet dat zeuren helpt hoor...Moedertje natuur gaat gewoon haar eigen gang en gelijk heeft ze!

Dus ga ik maar mee met haar 'flow' en zeur lekker door (ja mam..dat hebben we nu al 100 keer gehoord...dat je het veel te warm vindt!).

En ondertussen maak ik in ons pizzabakkertje overheerlijke zomerse pizza's.

 
Met tomaatjes, knoflook en verse basilicum.

Over deze Ferrari(klik) las ik een tijdje geleden bij Claire (klik) en dat was 
nou precies wat ik zocht. 

Ik ben namelijk dol op échte pizza's!


Lekker knapperige homemade pizza's die smaken alsof ze uit een pizzeria komen.


Yep...dan stop ik meteen met zeuren hoor....ben ik weer helemaal tevreden ;)

Ik wens jullie een zomers novemberweekend toe!


Reacties

  1. O, wat een prachtige pizza. Ik ben helemaal geen pizzamens, maar ik heb wel even zitten googelen.
    Dit is wel een prachtig ding zeg!! Op mijn lijstje dan maar.
    En warm? O God, dat vind ik het vooral 's nachts ;-)
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik ben het ook beu Petra! Eerst dacht ik nog dat ik het misschien zelfs fijn zou vinden om in een land te wonen waar het altijd aangenaam van temperatuur is.. (Ik bedoel, mijn humeur gaat met genoeg zonlicht over het algemeen prima ;)) Maar nu heb ik het wel gehad! Over twee weken is het Sint Maarten, dan moet het toch gewoon koud en guur zijn?? Anders had die beste man zijn mantel helemaal niet hoeven delen!
    Enne.. die pizzabakker.. wat doet-ie zo anders dan een gewone oven? Ben heeeeel benieuwd want het resultaat ziet er super uit! Lieve zomerse groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit een steen in en de temperatuur loopt flink op in het bakkertje. En daardoor wordt ie lekker krokant en geeft het zo'n echte pizzasmaak wat je ook bij een pizzeria hebt. Er kan maar 1 pizza in dus net als bij pannenkoeken (vinden wij vers uit de pan het lekkerste) eten we niet allemaal tegelijk. Maar ach...dat heeft ook juist wel wat hoor ;)

      Verwijderen
  3. Omdat ik een grote hekel aan kou, regen en wind heb, ben ik natuurlijk wel heel erg blij met dit weer!

    Wanneer eet je weer pizza??? Dan kom ik namelijk eten! ;-)
    Wat ziet dat er lekker uit, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mij hoor je niet zeuren hoor, met dit weer. Ik vind het heerlijk! De zon, zacht briesje, bladeren die verkleuren, mist.... Alsof ik geëmigreerd ben naar een ander land, zonder dat ik verhuisd ben. Ik geniet!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mij hoor je ook niet zeuren van mij mag het zo doorgaan kijk al uit naaar 16 januari halsreikend dan groeit het licht weer ,en dat pizza bakkertje is een topper ken het van mijn italiaanse vriendin ,mmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Marloes dát heb ik ook wel hoor...als het weer langer licht is dan geniet ik zó! Maar dan wel met kou ;);)

      Verwijderen
  6. Ergens vind ik dit weer heerlijk: net niet te warm voor mij, maar toch heerlijk om buiten te zijn. En alle goede dingen van de herfst hebben we, vallende blaadjes, gekleurde bomen, paddenstoelen..
    Maar ergens mis ik dat echte herfstweer wel een beetje hoor, het 'klopt'niet helemaal zo he..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben het helemaal met je eens - kan ook niet wennen aan dit voor mijn gevoel te warme herfstweer. Maar dat zo'n pizza veel vergoedt - ja, dát geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmm ik krijg spontaan trek in pizza! Maar ik ben het wel met je eens, laat die kou maar komen. Ik vind het heerlijk om na een koude fietstocht met een kop thee/chocomel op de bank te ploffen, dat geeft zo'n écht wintergevoel! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En het is toch echt al november. Heel vreemd deze temperaturen. De pizza ziet er heerlijk uit. Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die pizza ziet er superlekker uit! Zo'n pizza oven, daar ga ik eens over nadenken. En dat weer, ondanks dat ik gisteren enorm genoot van een heerlijke fietstocht aan het eind van de middag, ja dat mag best wat kouder worden;) daar houd ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou ik hoef geen kou hoor ik vind dit heerlijk,wat ook wel fijn is vrieskou en dan met zon dat vind ik ook heerlijk,maar voor mijn kids die 40 kilometer fietsen op een dag vind ik regen en kou echt niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmm, ziet er lekker uit! Ik bak vaak 's zondags pizza. Manlief vindt het zo lekker, bord op schoot en dan voetbal kijken. Lekker glaasje wijn erbij natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...