woensdag 31 december 2014

Dáág 2014...

 De oliebollenbakkerij was hier al vroeg aan de gang...


Ik blijf het een leuk werkje vinden en ze zijn weer heerlijk!


Oudejaarsavond is niet zo mijn ding als ik heel eerlijk ben.

Ik hou niet van terugkijken...ik hou ook niet van vooruit kijken.

 In het moment leven...dat vind ik eigenlijk helemaal genoeg

ofwel:


' Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken.'
(Alain) 



Hier kan ik 2015 wel mee instappen ;)

Een gezellige en veilige jaarwisseling voor jullie allemaal 

en

8 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling Petra en bedankt voor al je mooie berichten.

    Lieve groet
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olie bollen bakken. Ook echt mijn ding ;-) Alleen die vette keuken daarna is dan weer minder.
    Ik hoop je in het nieuwe jaar weer vaak tegen te komen in blogland en ik wens je alles wat goed voor jou is in het nieuwe jaar!
    Dag Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke bollen zo te zien, leuk hè, om ze te maken en eten ;)
    Dank voor al je mooie berichtjes, foto's en wijsheden van het afgelopen jaar, het was me weer een waar genoegen Petra! Heel veel goeds gewenst voor 't nieuwe en ik hoop dat je weer veel mooie logjes met ons wil delen! Lieve groet en fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmmm dat ziet er goed en gezellig uit! Ik hou ook niet zo van o&n- beetje beladen..
    Alle goeds voor het nieuwe jaar, en geniet van je heerlijke baksels! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er goed uit Petra ik sla dat dit jaar een keer over. en ach ook ik zie wel wat het nieuwe jaar ons weer brengt.
    Een hele fijne jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,
    Ik wens jou en je gezin een heerlijke jaarwisseling en een geweldig mooi, fijn, gezellig en gezond nieuw jaar...
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook een mooie kijk, vandaag. Zouden we eigenlijk meer moeten doen.
    Ik wens jouw een heel liefdevol en mooi jaar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet dat jij ze heerlijk kan bakken , liess Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!