dinsdag 23 december 2014

Kerstgroet...

De Kerstboodschappen zijn in huis, het huis is opgeruimd en schoon
 en Janmijneman heeft lekker veel vrije dagen.


Dus voldoende tijd voor uurtjes 'bankhangen', breien en smullen van Kerstfilms.



Maar dat geeft niets...ze blijven heerlijk om naar te kijken.

 

Maar...tussen het vele binnenzitten door maken wij wel 
heel graag tijd voor een mooie wandeling.


Het is zulk mooi weer...een lage zon, lekker veel wind...


 Nu nog even wachten op bittere kou ;)

Maar eerst...
op naar Kerst 2014!


14 opmerkingen:

  1. heerlijk even een stapje terug hier ook lekker even wat voor je zelf doen heerlijk !!!!
    Fijne en gezegende dagen
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook mijn idee van kerst vieren! Heerlijk deze films, ik ga er ook van genieten. Hele fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne feestdagen Petra!! Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een práchtige kleur breigaren!
    Christmas Carol is één van mijn favoriete films aller tijden. Dit jaar ga ik kijken naar een film op dvd: Still Mine.
    Warme kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat viel mij ook op ... dat prachtige garen! Ik kreeg er spontaan zin in breien van...
    Ik wens jullie fijne dagen met elkaar toe!

    groetjes, elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele fijne feestdagen Petra met je geliefden!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Petra,
    Heerlijke films noem je daar, The Holliday is ook zo'n heerlijke kerstfilm die ik wel kan blijven zien... Check maar eens...
    Ik wens je een heerlijke tijd, lekker ontspannen en genieten van de vrije tijd. En dan heerlijke dagen met kerst en een fantastische jaarwisseling... En alle goeds en moois voor 2015...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk :o)) Ook fijne dagen en een goed , liefdevol 2015 gewenst !

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik wens je fijne dagen , liefs Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeeerlijk he, die kerstfilms op tv....!
    Fijne dagen Petra, lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zit je al lekker te genieten van de kerstfilm?
    Beetje laat, maar nog een fijne kerst gewenst en een gezellige jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooohhhh.... You've got mail... (zwijmel, zwijmel, zwijmel...) Zou ik gewoon voor de ik-weet-niet-hoe-veel-ste-keer-maar-weer eens een keertje op gaan zetten... Leuk!

    Ik wens jou en je geliefden graag een paar fijne en liefdevolle dagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele fijne Kerstdagen. Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!