Op naar 'De Zilk'...

Nadat we deze week een vervelend ziekenhuisbezoek hadden 
was ik er wel even aan toe om mijn koppie leeg te maken.



Niet dat het iets oplost of iets aan een situatie verandert...

maar de friskoude zeewind door mijn getob, gepieker...apen en beren is heerlijk.


 En wat was het een mooie dag vandaag.

We gingen naar het duingebied bij 'de Zilk' , Mirjam (klik) laat 
ons daar regelmatig iets moois van zien en ja...zo gaat dat dan in Blogland...
dan word je nieuwsgierig!

Apen en beren kwamen we gelukkig niet tegen...


 wel genoeg andere dieren.

Uren hebben we daar rondgestruind, genieten van de weidsheid om ons heen.

 

En oh wat ben ik dan blij en dankbaar dat de duinen goed beschermd worden..
beschermd tegen mensen met wilde bouwplannen.

Want je moet er toch niet aan denken...

 

Mijn hoofd is weer leeg en na een lekkere pizza nestel ik mij nu nog even 
op de bank voor mijn dagelijkse Granny (klik) ;)

Je kunt het bijna een Grannymeditatie noemen...zo ervaar ik het!


Ik wens jullie een mooi en gezellig weekend toe.

Reacties

  1. Mooie foto's van de dieren die daar leven. Zo'n wandeling doet je goed, een fijne afleiding van het vervelende ziekenhuisbezoek. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan de natuur helend zijn hé! Wat een mooi gebied! Het moet bijzonder zijn om herten te ontmoeten!
    Fijn weekend en veel plezier met je haakmeditatie!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo herkenbaar! De natuur in om die beren een kopje kleiner en jezelf een tandje sterker te maken. En wat heb je dat op een mooie plek gedaan! Prachtig!

    Ik hoop dat alle narigheid weer wat vervlogen is. Wens je een fijn weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra,
    Wat fijn dat jullie ook zo genoten hebben van al dat moois dat de duinen bij De Zilk te bieden hebben. Je kunt er inderdaad uren wandelen en zodra je een stuk van de ingang vandaan bent kom je ook bijna niemand meer tegen. Heerlijk rustig wandel je daar dan. De ideale plek om even lekker je hoofd leeg te maken... Nog lammetjes gezien?
    Ik wens je een mooi weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. P.s. ik hoop trouwens dat er niet iets heel ernstigs aan de hand is, waarvoor je naar het ziekenhuis moest?
      Liefs,
      Mirjam

      Verwijderen
  5. Mooie wandeling heb je gemaakt en goed dat je even de wind door alles heen hebt laten blazen. In ieder geval sterkte met alles en voor jou ook een fijn weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, heerlijk! even de natuur in om je hoofd leeg te maken en om tussendoor bezig te kunnen zijn met iets creatiefs zoals haken.
    Ik heb genoten van de práchtige foto's.
    Goed weekend en een warme groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het leven zit niet altijd mee en vaak zijn er zorgen. Gelukkig dat je nog wel kunt ontspannen.
    Want in een hoekje gaan zitten, lost ook niets op. Ik weet er alles van.
    Je hebt mooie foto's gemaakt. Dan zijn er gelukkig in ons landje toch nog mooie stukjes natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He getsie Petra, soms gebeuren er dingen die je niet wil.. Gelukkig biedt de natuur altijd weer opnieuw troost en kracht..! Fijn dat we even mee mochten op je wandeling, en wat een prachtige foto's laat je ons zien! Hee, lieve groetjes en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn dat je zo je zinne kan verzetten. je granny's spelen nog dagelijks door mijn hoofd wie weet begin ik daar ook nog wel aan vind het zo'n top idee, maar eerst de zeeuwse deken af want anders ben ik straks met 3 dekens bezig zucht ....het is allemaal zoooooo leuk !!
    Sterkte meissie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn om je in de natuur onder te dompelen he! Altijd, maar zeker in dwarse tijden.
    Liefs - Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn om zo je weer op te laden, wat een prachtige foto's.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk is alles goed met je!
    Wat een mooie omgeving om op te laden!
    Heel herkenbaar hoor- ik kan niet zonder buiten zijn en uitwaaien!
    Sterkte in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig duingebied. Dat is echt genieten.
    Een wandeling of fietstocht in de natuur is het middel om even op adem te komen en rust te krijgen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat is het daar mooi,heerlijk om daar even rond te struinen,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's heb je gemaakt, vooral de laatste vind ik erg mooi. Hopelijk heb jij je hoofd wat leger kunnen maken..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...