Geen idee....

De woorden komen niet...turend naar het witte scherm van Blogspot.  
Ik probeer wat op te schrijven...over hoe mooi ik de Scheepjes Stonewashed (klik) vind...maar de juiste woorden zijn weg, ergens diep verborgen in mij.


Wat raar...ik ken dat niet zo goed van mijzelf. 
Meestal selecteer ik de foto's voor een nieuw blogje en dan begin ik met typen. 

Maar vandaag weet ik de woorden niet te vangen om jullie te vertellen 
dat ik wéér zeekleuren heb gekozen.


Dat het misschien wel steeds hetzelfde lijkt maar niet is!  
Omdat er zóveel zeetinten zijn...allemaal in perfecte harmonie met elkaar.


Hoe schrijf ik dat nou een beetje leuk op?? 
Ik zou het vandaag écht niet weten...


Starend naar buiten hoop ik op wat inspiratie.
 Het is grauw en nat...de iep voor mijn raam begint een 
geelbruine gloed te krijgen. 

Die iep..wat ben ik blij dat hij er nog staat. 
Hij is ziek...dat heeft een boomchirurg mij eens verteld...iepziekte. 

Elk voorjaar doe ik een schietgebedje dat een geel kruis
 aan hem voorbij mag gaan en hij dus 'om' zal moeten. 


En zo fladderen er steeds weer andere gedachten door mijn hoofd die 
helemaal niets te maken hebben met mijn laatste haakproject 
wat ik jullie graag wilde laten zien. 

Het kussen staat leuk op het oude stoeltje...echt zo'n werkje waar ik 
nog lang blij mee zal zijn.


Want dat is niet altijd zo hé..dat herkennen jullie vast wel. 
Soms maak je iets..heb je een voorstelling in je gedachten
 hoe leuk het zal zijn...maar ligt de realiteit daar toch een tikkie vandaan.

Zo heb ik laatst nog een mooie wollen colsjaal aan de kringloop gegeven 
omdat hij het voor mij toch écht niet 'was'. 

Wie zou hem nu dragen? 
Zou er iemand in Den Haag nu genieten van zijn behaaglijke warmte?


Afijn..het gaat 'm niet meer worden vandaag...met dit blogje. 
Dan kan ik het maar beter even laten rusten denk ik...toch?

Laat ik mij maar eens nuttig gaan maken met de vaatwasser uitruimen, 
boodschappen doen...bedenken wat te eten vanavond. 

Wie weet beginnen de woorden bij de Albert Heijn ineens te stromen...wie weet! ;)

Ik wens jullie een knus herfstweekend toe.


Reacties

  1. Fijn, zo'n herkenbaar blogje in mooie kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar hoor maar vaak zijn mooie foto's al genoeg. En je bolletjes wol zijn prachtig van kleur.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb genoten van je woorden die niet kwamen....!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou...je hebt er toch nogeen mooi blogje van 'gehaakt' hoor! ;-)
    Maar ik herken het wel...soms komt het vanzelf en soms.... argh! ;-)
    Moooie kleuren heb e uitgezocht!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar. Maar toch heb je nog een mooi blogje geschreven. De foto's van de zee zijn heel mooi net als je kussen. En poes geniet er ook nog van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi blogje en inderdaad heel herkenbaar. De woorden komen wel weer en jouw foto's vind ik altijd prachtig! Net als je haakwerk en je kleurgebruik.
    Lieve groet,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En toch heb je het weer heel mooi verteld, gewoon woord voor woord.
    Prachtig zijn je kleuren en je kussen is ook heel erg mooi geworden.
    Fijne zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoe niet gelukt ??? ik vind het weer een pracht blogje met veel mooie foto's !! en als detail spot ik een schapenvacht :) ja ik ben in de ban van schapen.
    En..... met jou komt het wel goed gewoon doorgaan
    liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En zo heb je weer een heel leuk stukje in elkaar gedraaid. Ben verliefd op de kleuren, van de lucht, de zee, het haakwerk, zelfs de kaars.
    Ben hier voor het eerst, heb lekker rondgeneusd en gelezen en ga je dus volgen.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och Petra, soms heb je helemaal geen woorden nodig ;o) Toch?
    Zo'n lief en mooi kussentje als dit straalt zoveel puurheid, zachtheid en behaaglijkheid uit, dat dit al genoeg is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en toch is het een leuk blogje geworden,ik heb er van genoten hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En toch heb je een leuk blogje gemaakt. Maar je mooie foto's ( en poes) zeggen al genoeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...