zaterdag 31 oktober 2015

Weekendgevoel...

Vrijdagochtend...de weekendboodschappen zijn in huis.

Mijn oude vertrouwde kookboek bevat nog steeds het allerlekkerste recept 
voor appeltaart..dat ga ik maken!


De herfstzon schijnt op mijn werkblad en de vogels hebben een vrolijke bui.
De geuren van de appelen, de citroen en het kaneel vullen langzaam de keuken...



Het weekend staat voor de deur...een weekend met een lege agenda...
zo zie ik het het allerliefst!!


Verder aan mijn poncho die ik aan het breien ben. 
Dat was nog een heel gevecht ;) maar dat vertel ik jullie nog wel.
Als ie af is!!



Zoek de verschillen! 

Hihi..wat een leuke idee hé van Claire (klik) om dit kussentje te verzinnen.



Door Claire heb ik een beetje een 'kussentic' ...
zo gezellig die gehaakte kussens op de bank.



Maar eerst mijn poncho af...daar is het nu heerlijk weer voor.

Ik wens jullie een gezellig herfstweekend toe!

8 opmerkingen:

  1. Ik krijg gewoon zin in dat stuk appeltaart! Lekker zeg, ik denk dat ik ook weet wat ik morgen ga doen!
    Fijn weekend.
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heerlijk lege agenda s en dan je eigen dingetje doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk weekend voor de boeg lekker je eigen dingetjes doen mmmm.
    Lekker taartje op een wel heel mooi schoteltje geniet ervan .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmmm...heerlijk! Dat klinkt als het ideale weekend!
    Gezellig, je kussens!
    Smulse, en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra,
    Heerlijk hoor, zo'n eigengebakken appeltaart. Zulke kun je in geen enkele winkel kopen.
    Je gehaakte kussen vind ik super mooi, zulke leuke inspiratie bij Claire altijd. De boeken van haar hand zijn ook zo leuk. Maar je breiwerk is ook mooi. Een poncho, wat een leuk idee. Ik ben er heel benieuwd naar.
    Fijne nieuwe week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er lekker en gezellig uit. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handwerk en appeltaart, een perfecte combinatie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Petra dat was vanaf 1968 en is nog steeds ook mijn lekkerste appeltaart recept. Mijn Wanneetje ziet er nog gebruikter uit dan de jouwe en dat zegt alles.
    Prachtige kussens en je breiwerk heeft een erg mooie kleur. Het ziet er allemaal zo gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!