dinsdag 3 november 2015

Een makkelijk optelsommetje...


Herfstkleuren + Zon = Genieten met een hoofdletter G!

 
Tsja...en dan ben ik bijna niet te houden hé...dan wil ik foto's maken. 
Véél...heel veel!!!

 
In een wonderlijk rustig bos kon ik mij dan ook lekker uitleven...


maar..misschien wél handig als je dan je fotocamera meeneemt! 

 
En dat deed ik dus niet, bleek na talloze inspecties van mij tas.


Ai...hoe warrig kun je zijn! 
Herfstzonnesteek??


Nu ben ik gelukkig een moderne vrouw van deze tijd (gna,gna) dus ga ik zelden 
op pad zonder mijn mobiele telefoon. 

 
Pfieuwww...gelukkig!


Want dat kleine ding kan toch zeker wel leuke foto's maken...dat heeft 
hij mij al meermalen bewezen.

 
Vandaag was zijn kans...daar in dat mooie gouden herfstbos.

 
We hadden een leuke tijd samen...mijn mobiel en ik. 


Want eigenlijk is hij veel makkelijker in omgang dan mijn 'echte' camera.  


Eerst had ik nog wel wat twijfel...
snapt ie nou welke schoonheid ik zo graag vast wil leggen??


Maar eenmaal thuis werd ons uitje bezegeld met 
fraaie herfstkiekjes...


mijn camera krijgt nog concurrentie ;)




14 opmerkingen:

  1. Ik ben jaloers op dat Grote Genieten, want hier in Drenthe hebben we al dagen Mist....
    Verbazingwekkend mooie foto's van zo'n 'dingetje'!
    Fijne dag!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's!
    Maar weet je, jij Ziet welke foto je kan maken. Sommige mensen kunnen zelfs met de meest mooie camera nog geen goede foto's maken omdat ze niet zien hoe . Jij ziet hoe geweldig het licht schijnt op de mooie 2 gele blaadjes met het donker er achter. Geweldig! Fijn dat je mobiel zo mooi het licht kan vangen n weergeven. Maar de compositie maakt het! ik heb genoten van je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je complimenten Marie!

      Verwijderen
  3. ja hoe bestaat het dat vraag ik me ook vaak af zo'n klein apparaatje geeft zulke mooie foto's.
    \

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig dat je je mobiel bij je had, dat is dus iets wat ik ook altijd vergeet op mijn ochtendwandelingen. Of vergeten.......ik wil gewoon niet altijd en overal bereikbaar zijn. Je hebt er schitterende herfst foto's mee gemaakt, dat web met al die mini-pareltjes is gewoon een prachtige juweel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh jaa....Genieten hé?! En wat heb je het mooi vast gelegd met je slimme telefoon! Ideaal toch, die dingen! :-)
    Gelukkig is de mist hier in Drenthe vanochtend ook weggetrokken, op dat moment liepen we met hondje in het bos...zo sprookjesachtig!
    en ik had mijn slimme telefoon helaas niét mee... ;-)
    Veel plezier van je telefoon! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaa zo makkelijk die telefoons he,ik doe ook altijd foto,s via mijn telefoon hoor,je foto zijn prachtig,wat is de natuur nu mooi he

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het nog steeds genieten van deze schitterende herfst!
    Mijn fototoestel is al enkele jaren kapot en ik heb het nooit gemist door mijn telefoon, heel erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heeft 'hij' goed gedaan. En jij ook. Wat een prachtige foto's....
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wist je dat ik niet eens in het bezit van een camera ben? ;o)

    Wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo te zien hebben we allebei genoten van een zonnig mooi herfstbos :-).
    Jij en mobieltje hebben goed samengewerkt hoor, super foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk hè Petra, als je met je telefoon ook zulke fraaie plaatjes kunt maken. Mij was het ook al zo goed gelukt vorige week in het Groenendaalse bos.
    En wat mooi is het nog steeds hè, buiten. Ik denk wel dat als er eenmaal een eerste najaarsstorm heeft gewaaid, dat er dan niets meer over is van al die prachtige kleuren in de bomen.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi! herfst is niet mijn favoriete seizoen, maar hou er wel van

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's, mooi met al die verschillende herfst tinten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!