Oké, oké...

 ik ben graag een eerlijk mens ;) 


De boel net iets mooier laten lijken dan dat het is kan soms gebeuren...onbedoeld!

Want nog even over mijn slimme oh zo handige, goed kiekjesschietende mobiele telefoon...


er zijn ook wel momenten dat hij met zijn handen in het haar zit hoor...
dan weet hij het echt niet meer. 

Ai..te ver weg...dat wordt moeilijk.
 
Maar als je dan Janmijnelieveman met zijn mooie spiegelreflexcamera naast je hebt lopen...
en die snappen het allebei wel....


dan gaat mijn verhaal van de vorige keer tóch niet altijd op ;)


Zo'n échte camera...nee, daar kun je niet meer bellen, appen, naar muziek luisteren, spelletjes
mee doen...en die stop je ook niet zo maar even in je jaszak.


Met zo'n camera kun je slechts één ding...foto's maken...móóie foto's maken!


Kwantiteit versus kwaliteit??

 Wie zal het zeggen! 

 
Laten we het er maar gewoon op houden dat beiden hun charmes hebben...


kan ik er ook weer met een rustig geweten van genieten ;)


Reacties

  1. Tja eerlijk is eerlijk die van je lieve mannetje is toch echt heul veul mooier! En daar kunnen we met z'n allen dan nu van genieten! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's hier! Diemet de besjes... wow. Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra,
    Ik heb meestal beiden mee als ik ergens naar toe ga, mijn digitale camera en mijn telefoon. En met beiden maak ik dan foto's. Die met de telefoon gebruik ik dan voor facebook of instagram, en die met de digitale camera gebruik ik dan op mijn blog. Maar soms gaan ook foto's van allebei op mijn blog hoor. De foto's met de telefoon zijn vaak heel aardig, maar toch niet altijd zo als ik zou willen want inderdaad inzoomen is nogal een probleem. Maar voor die keren dat toevallig iets heel moois tegenkomt dat je zou willen vastleggen, dan is de camera op de telefoon toch wel echt een uitkomst hè.
    Jullie maken duidelijk allebei heel mooie foto's. Het was weer genieten.
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ja je hebt gelijk,die digitale maakt soms net iets mooier he,vooral voor ver weg,maar met je mobiel is zo makkelijk,voor op facebook of op je blog te zetten he,tenminste vin ik wel,de laatste tijd doe ik het alleen maar met mjn telefoon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's! Sinds ik mijn spiegelreflex camera heb, ben ik wel kritischer naar foto's van mijzelf gaan kijken, kiekjes die ik even snel met mijn mobiel of tablet schiet vind ik vaak toch niet mooi genoeg. Ach als je er uiteindelijk maar blij mee bent toch, voordeel van zo'n mooie camera is wel dat je gelijk er een hele leuke hobby van kunt maken..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...