Kleurige Kerst...


Oké...ik zal jullie alvast een resultaat laten zien wat
aanzienlijk kleuriger is dan wat jullie van mij gewend zijn....

wat ik ook van mijzelf gewend ben ;).

  

En hóe leuk vind ik dat!

 

Hier (klik) en hier (klik) deed ik inspiratie op, inspiratie die al vorig jaar op 
mijn 'to do' lijstje stond overigens.


 Maar jullie weten vast hoe dat gaat...de wil is er wel maar iets ontbreekt 
dan toch om tot actie over te gaan...

Gelukkig maar!!

 

Want vorig jaar had ik gekozen voor witte en ecru tinten met hier en daar 
een tikkeltje grijs en een vleugje zilver.

Ook mooi hoor...vind ik nog steeds.


Maar dit jaar is het kleur wat de Kerstklok slaat!


Dus onder het toeziend oog van ons kattenvolk ontstond daar zomaar 
een vrolijk kleurrijk geheel onder mijn handen.

 

En terwijl het buiten nog steeds meer dan voorjaarsachtig aanvoelt 
kom ik maar tot één conclusie:

Weten jullie wat ik denk...


ik denk dat ik stiekem een beetje de lente in mijn Kerstbol heb!

 
 

De wens van mijn gedachte ;)

Reacties

  1. Je krans word prachtig.
    Mooie sterren en bloemetjes.
    Grts Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. duidelijk een groene kerst. ik zag zelfs nog wat rozen bloeien hier in de buurt. dus jouw krans is wel heel realistisch nu...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt logisch met deze temperaturen, wat een mooie krans met leuke vrolijke kleuren. Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je krans past (jammer genoeg) perfect bij het kerstweer van dit jaar!! Heel mooi en een plezier om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch ook heel leuk in deze kleuren. En je kunt hem gewoon laten hangen tot de (echte)lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, die kerstbol van jou is anders wel lekker op dreef hoor ;o) Ik vind je krans hartstikke leuk geworden Petra, en ik denk dat bij elke periode in je leven wel bepaalde tinten passen. Dus voor jou langzaam weer wat meer kleur, hoe leuk is dat!! Lieve lente-kerstgroet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel wat anders, maar wel erg mooi! En met de lente kan je deze gewoon lekker laten staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is hij mooi geworden Petra, en heerlijk kleurrijk.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je voor kleur bent gegaan want hij is zo mooi! Enne als je de kerstballetjes eruit haalt dan heb je inderdaad een voorjaarskrans. :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk geworden! Wie weet wat deze Kerstlente nog meer voor inspiratie brengt :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk die kleuren daar houd ik van en de poes dus ook. En inderdaad als ik 's morgens met Snarf ga wandelen, voelt het alsof de lente om de hoek kijkt. Vooral gisteren, vandaag een beetje te regenachtig.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauwie die krans word echt heel mooi,mooie kleurtje ook

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...