maandag 7 december 2015

Lichtjesavond...


Vervelen hoef je je niet te doen...hier in Den Haag en wijde omgeving.

Er wordt zóveel georganiseerd...je zou bijna tijd tekort komen ;)!


Zo zijn ook de Lichtjesavonden erg in trek, morgenavond in Delft (klik) en 
op 11 december in Gouda (klik) .


Leuk..ik hou van lichtjes in het donker, daar schreef ik hier (klik) al eens over.

Nu weten jullie vast ook wel dat ik niet zo van drukte om mij heen houd...zachtjes uitgesproken ;) 
dussssss...Delft en Gouda gaat 'm wat mij betreft zeker niet worden.
Hoe leuk het ook is!
  

Maar...gelukkig hebben wij Scheveningen...
met ons 'eigen' Lichtjesavond aan de haven.


Tientallen boten zijn versierd met lichtjes...


de weerspiegeling in het water doet mijn Scheveningse hart smullen!


Slechts een enkele bezoeker of een bewoner die zijn
 blokje rond met de hond langs dit fraaie plaatje doet.

 
Het geluid van het water wat tegen de kade klotst, de wind tegen de masten...

Yep...dat is nou een Lichtjesavond voor mij.


Wat geniet ik daar van!!

Voor wie nog een keer in de buurt is...tot eind januari 2016 
is dit Lichtfestijn elke avond tot 23.00 uur te bewonderen.



En misschien komen jullie mij dan nog wel een keertje tegen!


8 opmerkingen:

  1. Ik hou ook niet van al die drukte,deze lichtjes zijn prachtig, mooie foto,is hoor,jij kunt heerlijk elke avond genieten,succes.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wonen in Scheveningen mis ik eigenlijk niet, maar als ik deze prachtige foto's zie, dan krijg ik stiekem toch wel heimwee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was vanavond vast van plan naar Delft te gaan tot ik gisteren het programma binnen kreeg!!!!! Zoveel!!!! Dat oliver ook zei nou mam laten we dat maar niet doen!! Veel te druk. We gaan wel naar de haven of de ijbaan en drinken een warme chocolademelk, net zo leuk en niet zo druk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel verstandig Nicole enne...Oliver natuurlijk ;)

      Verwijderen
  4. Da's ook wel een beetje het probleem van veel activiteiten tegenwoordig, ze zijn vaak erg massaal en trekken hoopjes publiek... hoe leuk het ook allemaal is! Nee, dan deze lichtjes, wat een sfeervolle foto's! Erg fijn dat het hier lekker rustig is! (Alhoewel.. na deze blogpost misschien niet meer ;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik ben ook zeker niet van die drukte en hoewel Delft en Gouda beiden dichtbij ons zijn, wij wonen er ongeveer midden tussen in, gaan we er nooit heen met lichtjesavond. Scheveningen lijkt me prachtig en heerlijk aan het water, wie weet komen we daar nog voor eind januari.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!