donderdag 17 december 2015

Overbodige luxe...


Al hakend in de 'stersteek' (klik) bekruipt mij zo langzaamaan het gevoel
 dat ik misschien beter iets anders zou kunnen gaan doen....


en dat terwijl het zó'n leuke steek is om te haken!

Het idee vond ik in het boekje Haakgeluk 2 (klik) ...toen ik dat kocht droomde ik nog 
van ijzig koude fietstochten, krakend sneeuw onder mijn voeten...witte Kerst???


Maar in die kou bleven mijn armen heerlijk warm...want ik zou mijn 
polswarmers verlengen tot 'onderarmwarmers'!

 Juist omdat ik die schrale wind, die zijn weg zocht in mijn mouwen, te slim af wilde zijn...
ik was en ben voorbereid!


 Eeehhh...tsja...de autothermometer liet vanmorgen vroeg al 13,5 graden zien en even later 
kwam het zonnetje er ook nog bij.


Ik hoor termen als 'warmste 17 december ooit...' en zelfs een aankomend record 
voor de warmste december!

Tssssssss.....


Januari gaat dat vást goed maken.......met mij ;)


16 opmerkingen:

  1. Haha! Ook ik brei nog stug door voor die strenge winter hoor! ;-)
    Maar wat een mooie kleurcombinatie heb je gemaakt. Doet vrolijk winters aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh dat hoop ik ook... Wat vorst zou nog zo lekker zijn! En dan kun jij naar buiten om te pronken met je schitterende arm warmers:-)! Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je onderarmwarmers zijn prachtig geweest, de steek is supermooi en de kleuren zijn heerlijk. Wat een verrukkelijk haakwerkje is dit geweest. Nu de winter nog, maar dat komt wel goed denk ik...
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat vast goed komen ,alhoewel ik dit prima vind .......maar ja of het goed is is wat anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat weer... Het is heerlijk hoor, maar eigenlijk hoort het veel kouder te zijn. En ik kijk daar ook wel naar uit. Je gaat vast nog gelegenheid krijgen voor je onderarmwarmers ... Ze zijn tè leuk!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi die onderarmwarmers, nu de kou nog, maar we hebben nog een paar wintermaanden tegoed, dus wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar ze zijn hartverwarmend mooi Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi zijn ze en die stersteek daar ben ik ook fan van.
    En tja of het nog koud wordt ......vast wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleuren combinatie, ik wordt hier helemaal vrolijk van. Hopelijk ga je ze binnenkort ook echt gebruiken, ik liep vandaag zelfs zonder jas buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi hoor,en ja het komt vast nog goed van pas,het kan zelfs in maart nog wel gaan sneeuwen,je weet maar nooit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze mooi!!
    Daar alleen al om hoop je inderdaad dat Koning Winter toch gauw zijn entree zal doen! ;-)
    haha, ik ben ook bezig met het haken van een heerlijk warme omslagdoek...
    beetje raar contrast inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar ze zijn prachtig! En je gaat ze echt nog wel nodig hebben hoor! Dat hoop ik tenminste wel heel erg. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kleuren en steken combinatie! En ach, die winter komt vanzelf wel.. Anders ben je alvast goed voorbereid voor volgend jaar =)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie polswarmers, nou maar hopen dat het koud gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!