Dag van de liefde...


Jaren geleden...ja echt heel veel jaar geleden...
op 14 februari om precies te zijn
gaf ik mijn lief een Valentijnskadootje.
Zorgvuldig uitgezocht...een persoonlijke touch en mooi verpakt.
Zoals ik dit soort dingen graag doe...ook toen al.
Voordat hij het uitpakte keek hij mij vragend aan.
Valentijnsdag...ehhh...wanneer is dat ook alweer???



Tsja...het beleven van dit soort dagen doet iedereen duidelijk op zijn of haar eigen manier ;)
Gelukkig maar!
 


Omdat ik graag vier wat er te vieren valt hou ik wel van 'de dag van de liefde'. 
Alleen die naam vind ik al mooi...eigenlijk mooier dan Valentijnsdag.



De etalages zien er zo vrolijk uit met al die rode hartenversiersels.
Zoete taarten en mooi roodverpakte chocolaatjes.


Leuk dat de winkeliers hier ook een graantje van mee kunnen pikken...ik gun het ze met liefde!


Want je kunt je lekker uitleven...misschien een leuke reden om een mooi kado te kopen voor je liefste
of misschien bak je wel een hartentaart als lekkernij bij de koffie.



Of ga je , net als ik, maar weer eens aan de doodle...hartendoodle!

Zo raar...mijn tekenspullen kunnen maanden onaangeroerd liggen te wachten 
op een actie van mijn kant...en dan ineens...yep...dan ben ik niet meer te stoppen.

Dit keer kreeg de actie een duwtje doordat ik aan het lezen was op het 
leuke blog van Manon (klik) maar daarover later meer.


Ter afsluiting...

vergeet niet jezelf tussen alle Valentijnsliefde door..


 Ik wens jullie een liefdevolle Valentijnsdag toe!

Reacties

  1. Petra, wat een lieve Valentijnpost. Al heb ik niet zoveel met dit fenomeen, ik ben weg van je harten- doodle. Goed dat je je pennen weer hebt opgepakt.
    Dank voor het noemen van mijn blogje. Ik ben je zeer erkentelijk.
    Nog een mooie zondag
    Warme groet, Manom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ik heb om heel eerlijk te zijn niets met Valentijnsdag.. ;o) Maar jouw hart is prachtig Petra!! Om in te lijsten zo mooi! Lieve groet en fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig Paisley hart! Ik tekende er laatst ook eentje, voor een ontwerpwedstrijd. Die mocht niet té gedetailleerd zijn én ik was een beetje 'roestig' (lang niet getekend), dus mijn Paisley hart was bij lánge na niet zo mooi als die van jou!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tekeningen! Ik heb eigenlijk niet zo heel veel met Valentijnsdag, ik vind het leuker om spontaan iets samen te gaan doen, iets lekkers te bakken of een cadeautje te kopen of te krijgen. Voor onze eerste Valentijnsdag had vriendlief een doos met allemaal hartjes, bloemen en liefde gerelateerde spulletjes naar mij opgestuurd omdat we niet in de buurt van elkaar woonden. Dit vond ik wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zeg je dat mooi, ik heb niet zoveel met Valentijn maar zoals jij het zefgt raakt het mijn hart. Ach en Winny the Poeh, i love him! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geschreven en prachtig getekend. Ik heb helemaal niets met Valentijnsdag, maar jij brengt het wel heel leuk zo. Lief al die hartjes bij je.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb er niks mee Petra maar je hart is echt liefdevol mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...