SPAM!


Ja lieve lezers...ik weet het....


misschien verzuchten jullie nu wel luid en duidelijk....pfffff, toch niet weer hé??!!


 En misschien is het allemaal wel een beetje veel als ik zo mijn logjes nog eens nalees (met veel plezier uiteindelijk ;)) 


Ik snap jullie best wel hoor...maar....


 vandaag moet ik wel...ik kán niet anders...


Het wordt een logje vol met paardjesspam!


Jullie kúnnen nu nog wegklikken mochten jullie die behoefte voelen ;)


Want vandaag kon ik gewoon geen enkele weerstand bieden...
ik heb niet eens mijn best gedaan.


 Het enige wat ik wilde was foto's maken...wel honderd!!!


En jullie mee laten genieten...als jullie willen natuurlijk.

Kijk...ook Janmijnelieveman is gezwicht.


Tsja...dit haalt toch het mooiste in een mens naar boven?


Deze schatjes zijn ongeveer een week á twee weken oud...eehhh jong.


Zooo lief, zooo vertederend...dat kleine paardenlijfje...


 Geen stap van mamma vandaan...pappa dicht in de buurt.


 Wat een rijke start van een nieuw leven!


En dan de volgende keer weer een haakblogje ;)

Reacties

  1. Hihi, geweldig Petra! Ik snap helemaal dat je hier geen weerstand aan kon bieden ;o) Prachtig dit nieuwe stralende leven.. om heeeel erg blij van te worden!! Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra het zijn er inderdaad wel wat veel.....maar wat een aaibare mooie paardjes. Je kuntgoed zien dat ze een dikke wintervacht hebben, gelukkig maar. Ik vind het weer een prachtig blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra, wat een lieve en vertederende plaatjes. Ook je vorige log over de mauwende poezen is heel herkenbaar. Fijn dat je de weg naar mijn weblog weer gevonden hebt. Fijne zondag! Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Darr verveel je me niet mee hoor. Wat een lieverds.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's en lekker doen wat jij leuk vindt. Wat een "harige paardjes" . Ik dacht eerst dat het een ezeltje was. Ken jij dit ras? Nog een fijne zondag en groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Wilma, het zijn Konikpaarden. Dat zijn wilde paarden die nog het meeste afstammen van het 'oerpaard'. Ze zijn zeer lief en rustig...eigenlijk nooit agressief, zelfs niet als ze dus jongen hebben. Hihi..dat is bij de Schotse Hooglanders (die daar ook lopen)wel heel anders. Gisteren wilde ik ook nog wat fotospam maken van een kalfje maar moeders was mij al snel zat...nou dan zet ik toch wel even flink de pas erin hoor als ze met die grote horens achter je aan komt. Gelijk heeft ze hoor!

      Verwijderen
  6. Hahahaaa! Ik zeg; doorgaan, vooral doorgaan!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk kan je aan dit moois geen weerstand bieden, hier kan toch niets tegenop.
    Ze lijken heel aaibaar, al staan ze uiteraard in het wild en moet je er vooral niet te dichtbij komen.
    Je hebt ze treffend gefotografeerd
    Nog een fijne zondagmiddag
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's! Ze zien er zo aandoenlijk en fuzzy uit, lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van mij mag je vele blogposts vol zulke foto's maken!!! Prachtig om te zien!
    Zelf heb ik ook een periode veel paardenfoto's gemaakt als inspiratie om te schilderen. Het is nog niet zo simpel om mooie paardenfoto's te maken. Ze staan heeeeel veel te grazen ;-). Maar zo'n ienimieni veulentje ... hoe schattig is dat niet!! MOOOOIIIII !!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze spam kan ik niet genoeg krijgen! Wat een prachtige fotoserie heb je gemaakt, heerlijk dat je dat hebt gedaan, nu kon ik even fijn meegenieten. Dank je wel!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Foto's van de natuur en dieren groot of klein vervelen toch nooit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een schitterende serie!!
    Zo lief die veulentjes; altijd vertederend hè? Nou ik heb zitten meegenieten hoor! Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahahaha!
    Dit soort 'spam' mag altijd! Wat een droppieees!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...