woensdag 6 april 2016

Luie webcams...


Het wordt ons tegenwoordig toch zo makkelijk gemaakt hé!
Vanuit mijn luie stoel kan ik met een paar klikken (klik) zien of het op een warme zomerdag al druk is op het strand, altijd handig.

Of om te kijken of er een mooie zonsondergang aankomt! En daar is het nu écht de tijd weer voor.


Zoals jullie weten woon ik niet ver van het strand dus ook zonder webcam weet ik inmiddels wel of het iets gaat worden die avond.

Vanavond was een twijfelgeval...het kán geweldig zijn maar met veel grote wolken kan de zon zich natuurlijk makkelijk verstoppen en blijft een mooie kleurenpracht uit.

Ik gok het erop...een avondwandelingetje langs het strand is altijd heerlijk.


Oefff...wat was het koud...hihi en daardoor stiller dan stil.


Ik blijf het toch altijd bijzonder vinden dat je in zo'n big city als Den Haag nog heerlijk in je uppie op het strand kan wandelen...als het maar koud genoeg is dan ;)


De lucht kleurt langzaamaan oranje...


iedere keer weer blijf ik het een waar spektakel vinden.



Bijzonder toch!


Steeds verandert het kleurenpalet...


het maakt mijn kiekjes alleen maar mooier!


Want weten jullie...ik kan dan heel moeilijk stoppen met fotograferen...


tsja...je zal er maar last van hebben. ;)





14 opmerkingen:

  1. Wat 'n mooie foto's!!
    het moet geweldig zijn, zo dicht bij het strand wonen! Zo vaak je maar wil uit gaan waaien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een prachtige foto's gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Ik dacht gister ook al dat het zo'n mooie zonsondergang was, aangezien de lucht bij ons helemaal oranje was :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige foto`s Petra bij het kijken van je kiekjes liep ik met je mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een geweldige foto's, je wordt wel een kanjer hoor, met zo'n spectaculaire reportage
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wauw wat prachtig en wat ben ik dan een heel klein beetje jaloers dat je zooooo dichtbij het strand woont! Maar fijn dat je ons laat meegenieten! En wat leuk die pier webcam! Daar ga ik vaker naar kijken als ik heimwee heb:-)
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whahaaaa! Prachtig! Dat was weer genieten. Schitterende plaatjes.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel 'vervelend' voor ons al die moooe foto's ^^ Lijkt mij heerlijk om zo dicht bij heypt strand te wonen, wij moeten er helaas 2.5 uur voor rijden. Al is dat vaak ook wel een leuk uitstapje dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk dat je niet kunt stoppen! :-) Wat een heerlijke plaatjes....zucht...zwijmel! Mooi dat je er ook nog alleen kunt lopen, bijzonder gevoel denk ik hé?
    Ik verlang nu wel naar de zee door je prachtige plaatjes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, dat is heeeel fijn hoor, dat je niet kunt stoppen!!! Prachtig om jouw foto's te zien hier!! Vooral die eerste over het duin heen vind ik zo mooi met dat licht!! Prachtig!!! Dankjewel maar weer ;-).
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's Petra je hebt de gang te pakken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat toch een zegen als je zo dicht bij het strand woont! Zo mooi! Ik ben een ietsiepietsie jaloers. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Petra, wat een super mooi serie foto's is dit zeg. Elke foto mooier dan de ander. Die met het schip is super maar die met de vlammen in de lucht ook... ach ze zijn allemaal super.
    Ik moet het er ook maar eens op wagen. Niet te lopen hoor, even snel, maar met de auto zit ik toch ook binnen het half uur bij het strand. Ik heb een paar jaar geleden wel een keer de zonsopkomst bij de duinen gefotografeerd, maar nog nooit de zonsondergang op het strand. Ik zet het op mijn lijstje..., mijn to-do-lijstje natuurlijk.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig :0))
    K krijg hier heimwee van ; 0)
    Ik kom uit de buurt van t strand vergleken bij waar ik nu oon ...mijn jongens en DH zijn er niet zo van helaas..
    Misschien krijg ik Bear nog enthousiast :0)))

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!