De paden op...de lanen in...


Eigenlijk wilde ik weer een
'Groos op Den Haag' blogje schrijven.


Maar eerlijk is eerlijk...dit is natuurlijk niet typisch Haags.


En toch...dat er rond deze tijd
in zo'n malle drukke stad...


zoveel blauw te bewonderen is...
yepp...daar ben ik toch zeer zeker 'groos' op!


Even twijfelde ik over dit blogje want
ik heb al vaker over dit mooie blauw geblogd.
 (kijk maar eens onder het label 'Park Sorghvliet')


Zou het niet vervelen??


 Maar ach...ik zie het al jaren
en het verveelt mij nooit...echt nooit.


En bovendien is elk jaar weer anders blauw...klinkt raar maar is echt zo.

 
Sommige jaren is het bescheiden blauw.
 Dit jaar is het weer een ouderwetse explosie in een aantal parken...


 de Bluebells pakken in 2016 lekker gul uit. 


Overal waar je kijkt...

Hé schatje!

nou ja...niet overal ;)

Maar bíjna overal...
 

 is het blauw.


Het is en blijft één van mijn lievelingsbloemen.


En als het aan mij ligt...


 ga ik er nog héél wat blogjes mee vullen ;)


Reacties

  1. Zo mooi!! Ik wil snel een keertje mee voordat het weer voorbij is :-) En dat eekhoorntje *smelt*.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende foto's. En die eekhoorn😍 hier mag je elk jaar over bloggen, te leuk☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi al dit blauw, ik ben dol op bluebells, je hebt er prachtige foto's van gemaakt
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi he, ben benieuwd hoe het bos er dadelijk bij staat in Ruurlo?
    Het wordt genieten de rest van deze week. Tot mails, kan ze nl wel lezen maar niet beantwoorden.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt mooi! Snap ik dat je daar nog eens over blogt, waarom niet. Leuk dat dit ook Den Haag is. Ik zie die bloem hier nooit. Wel paardebloemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, hoor, het is en blijft mooi en elk jaar verwonderen we ons weer, dat het terug komt. Gelukkig herstelt de natuur zich steeds van wat er ook gebeurt. Geniet verder van deze pracht en de komende zonnige dagen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi Petra. Ik heb deze bloemetjes ook hier in de tuin staan, maar zulke velden vol dat is pas echt geweldig. Doe elk jaar maar zo'n blauw blogje hoor, het gaat mij ook niet vervelen. Ik vind het echt prachtig. En ik denk het eekhoorntje ook.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blijven doen; prachtig!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja die mooie blauwtjes bloeien hier ook in de tuin en je blogt nooit teveel hoor Petra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW, wat een schitterende foto's!!! En ik heb ze nog nooooooiiit gezien! Jouw Bluebells! Daarom ze nog even opgezocht en het zou kunnen dat ze hier ook wel wilde- of boshyacint worden genoemd. Ik had er wel al vaker over gelezen, maar het zien van jouw prachtige foto's geeft er zo'n mooi beeld bij!! Thnx!!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi al dat blauwe, hoe kan dat nu vervelen? Blog maar lekker verder erover hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...