Hollandse kleur...


Héél veel kleur en...


Hollandser kan niet toch? 


Bij Mirjam (klik) had ik al genoten van de kleuren langs de weg

 
dus voordat het straks weer voorbij is
wilde ik het toch nog in het 'echt' aanschouwen.


Wel goed opletten dat je niet teveel richting de Keukenhof gaat want
oei, oei, oei...wat was het daar druk de afgelopen dagen.


Zodra je de auto uitstapt ruik je het...de zomerse bloemengeur.


De zon scheen, een blauwe hemel...plaatje compleet!


En bij zo'n bollenveld geen drukte gelukkig


 dus kun je je heerlijk ongestoord uitleven ;)


Yeppp...ik hou van Holland!



Reacties

  1. Ohhh wat heeeeeeeeerlijk!
    Je zou er wel in willen zwemmen, geweldig!
    Die beeldvullende roze...hmm...
    Mooie foto's, ik heb weer genoten hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig deze foto's, Holland op zijn mooist !!
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Leuk die met jou tussen de tulpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig bollenvelden om te zien. Heel mooie foto's heb je gemaakt. Tulpen hebben prachtig kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat mooi op deze manier hoef ik niet naar de keukenhof :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooohhhh... Zoooo mooi!
    Dankjewel dat ik kon meegenieten!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke foto's! Dat hebben wij hier niet!
    Ik ben blij met jou foto's genieten gewoon! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was vorige week op de Keukenhof ( en inderdaad het was er erg druk) maar deze mooie velden doen er niet onder voor hoor! En die rust.. heerlijk toch.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...