Slow down!


Oh jongens...ik vind 'm zo leuk...die Douwe ;)
en ik gun het hem (klik) zo...en ook zijn bandleden uiteraard.

Zijn puurheid is wat mij raakt...een échte gangmaker.


Nou...we zullen zien...morgenavond.
Gaan jullie kijken? 

Ik wel...althans...tot na Douwe en dan pas als de uitslag bekend is...beter voor mijn hart ;)


Slow down...zingt hij en als je zijn tekst (klik) eens goed gaat bekijken dan zingt hij ware taal.
Mooi vind ik dat...voor zo'n jong mens.


Slow down if you can't go on

Hij zingt het op zijn 23e...ik had er wat meer jaren voor nodig om dit te snappen en, eigenlijk belangrijker, om het ook daadwerkelijk in mijn leven toe te kunnen passen.


Om niet meer van hot naar her te rennen omdat er zoveel leuks te doen is.
Om niet meer mijn agenda vol te plannen totdat er echt geen schrijfruimte meer over is.
Om werkelijk tijd te nemen voor de dingen die ik zo graag doe en om gewoon ook eens helemaal niets te doen.
Om te genieten van alles wat mij zo lief is.


Nee, sinds een flink aantal jaren heb ik nooit meer haast.
Ik heb het niet drukdrukdruk
en heb ik in alle situaties tijd in overvloed!


En dat voelt zóóó fijn...ik kan het een ieder aanraden.

Slow down...if you can't go on


Douwe heel veel succes morgen, mijn hart heb je!


Reacties

  1. Tuurlijk ga ik kijken! En duimen :-) Maar dan wel de hele uitzending, vind ik juist leuk hihi. En je hebt mooie foto's gemaakt, ben toch nog steeds aan het tijfelen over die camera hoor, je ziet wel echt verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uiteraard ga ik kijken, hij heeft een mooie stem en zijn lied is een verademing in al het synthesizer geweld. Of ik alles ga beluisteren? Ik weet het nog niet, misschien op de achtergrond met het geluid zacht.
    Ook ik heb het niet meer zo druk, uit die hectiek ben ik een aantal jaren geleden uitgestapt, wat voelt het goed , hè.
    Je hebt weer mooie foto's gemaakt, ook een leuke foto van jou zelf.
    Fijne Pinksterdagen
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oliver is morgen jarig maar wij kijken ook hoor ( in elk geval naar Douwe!) en mijn agenda staat ook, gelukkig, niet vol hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk ga ik ook kijken net als jij na Douwe stoppen en nagenieten en dan pas kijken naar de uitslag. Je beschrijft het mooi ik kan inderdaad ook nog wel iets van hem leren.
    Fijn weekend.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie ware woorden die jij opschrijft en goed dat jij je rust hebt gevonden. Mooie foto trouwens. Ik gun het Douwe en zijn band ook helemaal. We gaan het Horen (ik kijk niet). Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je woorden en foto's zijn prachtig Petra, en die nieuwe foto van jou ook :))
    Maar die Douwe Bob? Tja, daar heb ik een wat 'ander' gevoel bij, haha, nadat onze Jongste tijdens een kampeervakantie met een vriendin op Vlieland dit menneke van dichtbij mee maakte... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb alleen naar Douwe gekeken maar om half tien vielen mijn ogen dicht . dan is er maar een oplossing , naar bed , mooie foto,s Petra , je kan er wat van heel mooi lieve Groet Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat sta je prachtig op de foto. :-)) En goed in het leven!
    Ik lees dit na het songfestival dus we weten de uitslag, hij heeft zijn best gedaan.
    XX Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal met je eens wat betreft Douwe en zo jammer dat hij 11e is geworden. Het blijft elk jaar een spelletje het songfestival. Kon niet kijken omdat ik op een feestje op Kaageiland zat. Voor ons is hij nummer 1!! Ook ik heb zekers na mijn 40e het slow down gevoel over mij. Alle dingen zijn leuk maar ik vind het fijner om thuis te zijn, beetje handwerken enzo. Niet teveel plannen maar soms de klad erin zoals nu de komende weken, mede door mijn andere baan in het ziekenhuis en afscheid groep 8 van de jongste en veel verjaardagen. Wat een goeie foto van je, vind het reuze leuk je binnenkort life te ontmoeten. Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige foto's en het liedje vond ik ook leuk jammer dat we niet gewonnen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's, schitterende foto van jou!
    Helaas Douwe geen nummer 1, maar ach, wij vinden hem tich wel leuk! :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Relaxte foto's van het strand. En dat lammetje😍
    Mooie foto van je!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...