vrijdag 27 mei 2016

Tussen blauw en groen...


Wanneer je bij ons het huis binnenstapt
zal het al snel duidelijk zijn....
hier woont een 'blauwgroen mens' ;)


En dat is waar...helemaal waar!


En hoe leuk is het dan...


als een blogleester voor het eerst je huis binnenstapt
en een kadootje voor je meebrengt
wat hélemaal voor jou op maat gesneden is!


Ik kan jullie zeggen...dat is erg leuk!
In een mooie blauwgroene kleur kreeg ik 
servetten, bakvormpjes (oh ik bak zo graag! Ja...dat weet ik ;) )
en zakdoekjes met groene katjes omdat ik zo dol ben op onze poezenmeiden.

Zó leuk als iemand dit zo voor je uitkiest.
 We hadden een heel gezellige ochtend wat ongemerkt
overging in de middag (whaaah..is het al half 2??!).


Zeker voor herhaling vatbaar.
Dank je wel Coby!

Geinspireerd door alle handwerkbabbels maakte ik
de rest van de middag mijn kussen af.


Eigenlijk zou ik van deze kant nog wel een deken willen maken...
even onthouden!

Het bezige bijtje (klik) is dat aan het doen, bij haar heb ik ook dit patroontje gevonden.


De tunische kant is ook helemaal naar mijn zin
maaruh...geen deken ;)

Fijn...weer een projectje af.


Op naar het volgende!!

Fijn weekend allemaal :)


 

10 opmerkingen:

  1. Zekers voor herhaling vatbaar en wat een eer om mij zo te vermelden. Uren vlogen om.... Ben begonnen met de poncho hoor!
    Fijn weekend Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooi! En super tof, zo'n ontmoeting!
    Ik ben minder kleur consequent als jij :-)), maar vind deze kleuren ook prachtig.
    Je kussen is schitterend geworden!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk al die blauw kleuren en wat attent dat iemand daar zo op inspeelt.
    Je kussen is werkelijk schitterend geworden. Past helemaal bij je
    Gezellig he, bloggers onder mekaar
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk is dat he? Dat iemand zo goed weet wat je leuk vind. Ik vind alles in jou huis leuk op deze foto's Maar ja ik ben een blauw mens he? ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van de kleuren, blauw en groen, mooie combinatie.
    Altijd leuk om een blogster te ontmoeten en dan nog een gepast cadeau meebrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love Your pillowcase! Thank you for sharing it

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf deze kleurtjes ook zo mooi vinden. En paars tinten! Altijd gezellig om een mede blogster op bezoek te krijgen en wat een boel leuks had ze bij zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Petra en leuk om een kijkje in je huis te krijgen. Hele mooie kleuren en doet warm aan.
    Gezellig zeg een mede blogster op bezoek krijgen en een mooi cadeau krijgen.
    Groetjes, Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!