Groos op Den Haag...


Niet alleen ik...
maar ook Janmijneman is absoluut groos op zijn stad!

Oud en nieuw gaan mooi samen

En soms gaat ie op pad om dat vast te leggen op de gevoelige plaat...


en dat past dan weer mooi in mijn blogje wat ik al van plan was om te schrijven.

 
Want...houden jullie van voetbal??
Ehhh...ik niet zo...eigenlijk ;)

Maar de rest hier in huis wel hoor...dus blijf ik zo af en toe toch wel op de hoogte.

Afgelopen weekend speelde Feyenoord tegen ADO Den Haag
in de Kuip.

Feyenoord had zieke kinderen uit het Sophia Kinderziekenhuis
 uitgenodigd voor een leuke voetbalmiddag. 
Wat een mooi gebaar!

En zo gaf ADO Den Haag er nog een extra tintje aan 
door vanaf het vak boven de kinderen knuffels naar beneden te gooien! (klik)

Al die stoere, soms ietwat té gedreven ;) Haagse voetbalaanhangers...


Absoluut Groos op Den Haag!!

Ik wens jullie allemaal een héérlijk afgekoeld weekend toe.


Reacties

  1. mijn zoon was daar bij kippenvel momentje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En terecht dat je groos bent op mijn mooie geboortestad. Je man heeft het prachtig vast gelegd.
    En die knuffels waren een groos gebaar.
    Fijn weekend, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terecht ben je groos op je stad, Den Haag is ook bijzonder. Ik ben ook Groos op mijn stad, Rotterdam. Wat ook bijzonder is dat jij het Rotterdamse woord GROOS gebruikt. Dat van die knuffels was heel mooi: Een knuffel is een glimlach met twee armen.
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hè, ik had het ook gezien! Vond het een prachtig gebaar. Mooie foto's met die weerkaatsing op het water!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als oranje moet voetballen zit ik voor de buis maar verder niet. Ik heb natuurlijk wel dit prachtige gebaar gezien, kippenvel! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allememachies...dankjewel voor het delen van deze prachtige foto's die je man gemaakt heeft; chapeau!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zag het op tv,wel mooi ja,hier word geen voetbal gekeken alleen mijn oudste zoon is er gek van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk stukje Petra. Echt ook heel mooie foto's heb je erbij gezet. Dat kan jouwjan dus ook heel goed.
    Ik snap dat je zo groos bent op jouw Den Haag.
    Fijne zondag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw Janneman kan er wat van! Ik houd tegenwoordig sinds ik er vaak kom, ook erg van Den Haag. Fijne stad!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...