Kadootjes en haakverleiding...


Deze week kreeg ik post...leuke post!
Onlangs had ik een give-away gewonnen bij El van Happy Earl Grey (klik),
een blog waar ik heel graag even langs ga.
En die give-away lag dus in de bus...
precies op het moment dat ik ging lunchen...kwam dat even mooi uit!


Na de nodige Pipinspectie mocht ik gaan uitpakken.
Mooi verzorgd en liefdevol ingepakt...dat was het eerste wat ik dacht.


En oohh...er kwamen zulke leuke en lekkere spulletjes tevoorschijn!
Deze verdient even speciale aandacht...door El zelf geschilderd.


Ik ben een blij mens, dank je wel lieve El!!


Ook werd ik deze week blij van een afgerond haakprojectje.
Want zo af en toe kan ik de verleiding moeilijk weerstaan en begin ik een tweede project.


En dat terwijl ik écht wel weet...dat is niks voor mij!
Maar toch...ik zie ook zoveel mooie en inspirerende patronen
voorbijkomen op het wereld wijde web.
Zeg dan maar eens 'nee'.


Ik weet niet hoe jullie dat doen (vertel, vertel???)
maar als ik een tweede project begin...dan ligt mijn andere project gewoon stil!
En dat voelt dan uiteindelijk weer niet goed.


Nu dan...deze sjaal van zo'n mooi overloopgaren is af.

Ik gebruikte het 100% katoenen verloopgaren 'Colortwist'
van Echtstudio (klik) in de kleur 'Hortensia blue'.


Een leuk werkje...het patroon vond ik bij Jellina (klik).

En hoewel ik heel tevreden ben over het resultaat
had ik hem tóch graag wat langer willen haken zodat 
ik hem een keer extra om mijn hals kan slaan.
Maar het verloop was over en de garenbol was op...
en dan kun je niet nog even een bolletje bijkopen.
Dat is geen optie bij verloopgaren en van tevoren wist ik wel het aantal meters...
maar ja, hoe lang dan je sjaal wordt???


Nou goed...een oplossing was snel gevonden...het werd gewoon een col!
Dat draagt ook zo fijn vind ik...eigenlijk ben ik er nu nóg blijer mee ;).

Zo...project 'Verloopgaren' klaar...en nu de spurt in project 'Cosy blanket'


want ik sta alweer te popelen voor een nieuw project!


Reacties

  1. Wat een heerlijke kadootjes en wat ern prachtige col, niet alleen jou maar ook helemaal mijn kleuren <3 je deken wordt trouwens ook prachtig! Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeautjes. En je sjaal is prachtig geworden! Vandaag heb je hier in het zuiden geen sjaal nodig, het is lekker zonnig. Genieten dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik voel mij altijd een beetje schuldig als ik aan iets nieuws begin terwijl een ander breiwerk nog niet af is. Ik heb het ook tot nu toe nog niet zo vaak gedaan. Ik had twee weken geleden 3 verschillende breiwerken liggen waarvan nu 2 keurig af zijn. Maar inderdaad internet is zo verleidelijk. Kijk ik bij andere bloggers zie ik zo veel leuke dingen en Ravelry is ook een verleidelijke site. Het is meer dat ik erg nieuwsgierig ben en andere dingen wil gaan uitproberen. Maar uiteindelijk krijg maak ik alles keurig af.

    Lieve groeten Octavia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, wat heerlijk om zo'n lief pakketje bij de post te mogen ontvangen :) Dat voelt dan net alsof je kind bent en jarig bent, hihi! Ik bewonder je prachtige col, wat is-ie mooi geworden!! En ik denk inderdaad dat je hem nu vaker zult gebruiken dan wanneer het een sjaal is. De kou komt er aan, je zult hem vast veel aan kunnen de komende tijd. Veel plezier nog met het haken van je deken, die ziet er ook al zo behaaglijk uit :) Lieve groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je sjaal mooi geworden, prachtig met dat verloop garen.
    En wat een leuke give away heb je gewonnen, verdiend zou ik zeggen
    Nog een gezellige zondag
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die verloopsjaal mooi geworden en als col is hij fantastisch. Die ga je met heel veel plezier dragen de komende winter. Je Cosy-blanket wordt trouwens ook heel erg mooi hoor. Super projecten ben je aan het maken.
    Maar wat heb je een leuke en lieve give-away gewonnen. Prachtig dat minischilderijtje van El. Wat een talent is ze...
    Fijne namiddag en avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap, dat je eerst het een afmaakt voor je aan iets nieuws begint. En twee projecten onderhanden
    is niet de moeite, ik heb er minstens vijftien liggen.
    Maar afwisseling werkt voor mij het best en uiteindelijk komt alles een keer af.
    Alleen, er zijn teveel leuke dingen om alles te kunnen maken wat ik zou willen, herkenbaar?
    Zondagse groetjes,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een práchtige sjaal van dat overloopgaren.
    Ik ben nieuwsgierig naar je volgende project.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed idee om er een col van te maken, heel leuk! En ik herken dat wel van één project tegelijk.. Mijn deken (die ik in een maand af wilde hebben), ligt nu al twee weken in een lade te wachten *oeps*.
    De gewonnen give-away vind ik heel leuk, persoonlijk en lekker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oohhh die col is echt heel mooi,succes met je volgende project

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke projektjes... en wat leuk van die col... wilde ik je tijdens het lezen net gaan adviseren...*Ü*... Die cosy blanket vraagt erom dat ik nog even verder neus op je blog... Fijne dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk die kadootjes en wat een prachtige kleuren met dit haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke verrassing met dit pakket! Herrlich je hand werk, ik heb veel respect. Ik wens je liefde, Meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief cadeautje kreeg je. Oja hier liggen ook meerdere projectjes. Maar ik moet nu eerst van mezelf de bloemensjaal afmaken want ik wil hem deze winter dragen :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke cadeautjes! Echt een feestje in je brievenbus.
    Je sjaal eh... col is fantastisch geworden. Jammer dat het geen langere sjaal kon worden maar ach, een col is eigenlijk praktischer.
    Succes met je mooie deken!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fijne projecten allemaal! Bij mij komen oudere projecten ook snel stil te liggen, helemaal als een ik een ander 'mooier' of 'leuker' project op het oog heb. Vaak moet ik dan van mijzelf eerst het oude project afmaken en als beloning mag ik met het nieuwe beginnen haha. Het werkt wel. Je col is werkelijk prachtig geworden, zo mooi dat verloop garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh heerlijk even bijlezen, gewoon geen tijd. Wat een prachtige kleuren in je deken. Is dat ook van Attic 24 ofzo?
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...