Cosy stripe blanket deken...


Oké...ik weet het...een 'blanket deken'....tis een beetje dubbelop 😉
En toch noem ik 'm steeds zo...


Dé deken onder de dekens misschien??
Of zó'n behaaglijk warme deken dat hij echt een dubbele naam verdient??

Het zal vást ergens goed voor zijn!


En hij ...of zij?...is af!
Dat waren heel wat stokjes die de afgelopen maanden van mijn haaknaald rolden.


Zo'n simpel patroon en zoveel voldoening.
Lucy van Attic24(klik) verzon de deken,
het duidelijke patroon (ook de rand) staat op haar blog.


Zó fijn!


Een heerlijk werkje om steeds even op te pakken
en weer neer te leggen als dat nodig is.


Geen probleem...je haakt meteen weer verder.
Misschien was het wel handig geweest om zo nu en dan wat draadjes af te hechten...
dat deed ik dus niet en dan ben je achteraf wel een tijdje bezig.


Een leer voor de volgende keer!
Want oohh...ik mis de deken...mijn tomeloze haakproject.
Hij is al volop in gebruik hoor


of hij ligt gewoon lekker mooi te zijn!


Ik gebruikte het fijne garen van Stylecraft,
Stylecraft Life DK om precies te zijn (acryl/wol).


Mijn eerdere ervaring met Stylecraft (klik) was echt heel positief.
Heel veel kleuren en het garen blijft zo mooi, zelfs na intensief gebruik en vaak wassen.


En dan nu??
Lege haakmandsyndroom??
Hihi...nee hoor...de volgende deken is alweer gestart!


Maar daarover een andere keer meer!

Fijne week allemaal 😊

Reacties

  1. Wat 'n mooie deken!
    Die draadjes, dat ken ik ;).
    Benieuwd naar je nieuwe deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Petra... wat is je deken mooi zeg
    Die kleuren, wow. Trouwens je groene tafeltje is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me een heerlijke deken en zo mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie deken Petra ja ik hou er ook van om een deken onder handen te nemen. mooie foto op het hek :) ik zie het al voor me met de deken op stap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi geworden!! Ik vond het ook een heerlijk patroon om aan door te blijven haken.... Op naar de volgende deken :-)! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, prachtig! En wat een mooie foto's maakte je er van! Veel succes met je nieuwe project!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig. Die staat ook nog op mijn lijstje. En wat een mooie stapel heb je al. Mooi bijpassende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh hij is zo mooi geworden! Wat een leuke foto met de koeien op de achtergrond, super! Ik weet stiekem al iets van het nieuwe project en ook dat wordt leukkk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige deken is het geworden.
    Misschien wel een "simpel" patroon, maar door het kleurgebruik bijzonder mooi. Heerlijk toch dat tomeloze haken.
    Draadjes afhechten doe ik tegenwoordig om de paar toeren of wanneer ik een paar grannies heb gehaakt.
    Fijne dag.
    Groetjes Marja
    🎄🎄🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje is het geworden. Vooral ook door de kleuren, echt jouw kleuren.
    Geniet ervan, zeker met dit koude weer en lange avonden
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor Petra en precies klaar voor het dekentjesseizoen! Ook helemaal mijn kleuren trouwens <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem zo mooi! De kleuren zijn zacht en lief. En net op tijd klaar je hebt er de afgelopen dagen vast heerlijk onder gezeten. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty is het geworden! Hele mooie kleuren en inderdaad het garen van Stylecraft is zo fijn! Ben erg benieuwd naar je volgende deken..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze deken is énorm blogwaardig! :-)
    Bedankt voor je commentaar op mijn blog!
    Ik vind je deken heel mooi, zo zacht van kleur en ook van materiaal. Ideale deken om onder te soezen of mee te knuffelen, of er onder te kruipen en een boek te lezen...
    Schitterende foto's ook!
    Geniet er nog van en ik kijk alvast uit naar je volgende deken :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie prachtige deken en wat een werk joh super leuke kleurtjes ook

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie deken zeg, leuke kleuren ook..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...