zondag 18 december 2016

Knusse donkere dagen...


Het huis een beetje 'Kerstversieren'...


ik hou er wel van.


Wat rood, in ons anders zo blauw-witte huis, geeft dan al snel een heus Kerstgevoel.


De Kerstvakantie begint laat dit jaar en gaat door tot in de eerste week van januari.


Terwijl ik eigenlijk juist die dagen vóór Kerst het fijnst vind.


Kerstmuziekje aan...lekker veel handwerken...


niks hoeven...


Dit jaar is dat anders maar...ik heb deze week nog wat leuke dingen in het vooruitzicht!


Zo ga ik Midwinter vieren in een tipi rond een knapperend houtvuur
en beleef ik Kerstavond zingend op het strand.


Ja...de knusse donkere dagen voor Kerst zijn echt fijn!


Ik wens jullie een mooie week toe.



10 opmerkingen:

  1. mooi blogje Petra ik hou ook van de dagen voor kerst heb een beetje hetzelfde gevoel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de sfeer mooi weer gegeven. Ja de dagen voor Kerst zijn donker, maar wel knus en gezellig.
    Ik ben benieuwd naar je belevenissen rond de tipi en het strand.
    Jij ook een mooie week toegewenst
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en sfeervol allemaal! Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig naar wat je gaat beleven.. een tipi.. strandzingen.. het klinkt allemaal erg verleidelijk! Ga er heerlijk van genieten Petra, en hopelijk laat je ons nadien weten hoe het was. Een heel fijne tijd toegewenst en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd naar die fijne plannen die jij nog hebt deze week.
    Maar daar zullen we vast nog wel van horen.
    Ik wens je in ieder geval heel veel plezier Petra,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook zo van deze dagen. Precies om de dingen die jij zo mooi beschrijft. Ik hoop dat je nog heerlijk geniet van deze week met alles wat je gaat doen. Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat spannend dat midwinter vieren, lijkt me supermooi en zou het weleens in een scandinavisch land willen meemaken. Veel plezier met zingen op het strand. Hele fijne dagen en lekker genieten. Gelukkig gaat het deze week weer vriezen, koud en wit hoort er toch bij.
    Liefs en groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne en bijzondere dingen heb je nog op de planning staan. Ik vind de dagen voor kerst ook zo gezellig! Gezelliger dan de kerstdagen zelf misschien wel hihi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gezellig blogje.
    Fijne feestdagen en een goed 2017.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie versieringen en ik hoop dat je week net zo mooi wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook gezellige feestdagen........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!