zondag 12 februari 2017

Verlate kerstkaarten...


Nu ben ik eigenlijk niet zo van de 'kaartenstuurderij'...


maar oh...de afgelopen twee dagen bekroop mij zomaar een heuse 'kerstkaarteninspiratie'!!


Kijk nou toch eens...hier begin je toch vanzelf  'Jingle bell's' te neuriën? ;)


Wat een heerlijke verrassing dit weekend...Den Haag in de sneeuw!


Dat gebeurt hier niet zo vaak, soms een beetje natte prut maar een
echte witte wereld is meer iets voor winterdagdromen.


Maar soms...soms worden dromen werkelijkheid!


Oké jongens...erop uit!


Nouuuuu...niet iedereen is even enthousiast ;)


Wat een weelde...


ik kijk mijn ogen uit en geniet vanuit mijn tenen.


een heerlijke winterbeleving!

Hebben jullie er ook zo van genoten?


Ach...die schatten...
deze foto's zijn gisterenochtend gemaakt.


Afgelopen nacht moest ik extra aan ze denken,
toen het zo bar sneeuwde.


Ik ging pas laat slapen en in de vroege ochtenduren was ik alweer buiten.


'Zo voelt een zomermens zich vast als het in juli 34 graden is'...bedacht ik mij
struinend door het stille witte bos.
Er geen genoeg van kunnen krijgen!!

Het was nog stil...toen...
want enkele uren later klonken er in het bos uitgelaten kindergeluiden van sneeuwpret.

Wat een lief sneeuwpopje!


Dank u wel lieve moeder natuur


voor dit mooie witte geschenk!


14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige natuurfoto's maakt u toch! Het is vast een professionele camera die wordt gebruikt. Ik geniet hier erg van. Kreatieve groetjes van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat prachtig, wat hadden jullie veel sneeuw! Je hebt er schitterende foto's van gemaakt. Ik zie de kerstkaart wel tegemoet, eind van dit jaar
    Nog een fijne zondag
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb genoten van de foto's in dit blogje. Een mens heeft eigenlijk niet veel nodig om te genieten. De natuur is in elk jaargetijde geweldig.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben afgelopen nacht ook zo'n laagje gekregen in Flevoland. Op ons voederplankje was het daarom extra druk met vogels, daar geniet ik ook zo van. Je foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier in Groningen geen vlokje! Zo jammer ik ben ook zo'n herfst/winter mens. Maar gelukkig heb ik jou foto's en wat zijn ze mooi. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen, nou en of we genoten hebben. Hi hi laat naar bed nou zeg mij wat, we hadden een feestje heel toepasselijk met de wintersportclub (voorpret) en gingen veel te laat naar huis. 5 Uur middenin de nacht over de snelweg, geen hand voor ogen kunnen zien en dus ook geen strepen op de weg etc... heel voorzichtig en heel alleen op de snelweg is ook een aparte ervaring. Thuis gekomen plekje zoeken voor de auto en toen spontaan nog een rondje gelopen en de stilte in ons opgenomen, krakende sneeuw i love it! En inderdaad alweer heel vroeg (jawel geen slaper) op om van het uitzicht te genieten. Nu is alles weer weg en verlang ik op zich ook wel naar het frisse groen maar eerst mag ik eind volgende week nog even weer van de witte wereld genieten in Duitsland, heerlijk skieen. Fijne dag en groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dit is echt genieten. Ik vind het ook zo prachtig om te zien en ben ook meer voor deze taferelen, dan 34 graden warmte. Hele mooie foto's. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja de wereld is nu heel mooi,vandaag ook nog een heerlijk zonnetje erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn was het he! Mooie foto's heb je gemaakt, vooral met het roodborstje waarbij het contrast zo mooi is. Stiekem ben ik ook wel heel erg toe aan de lente hoor, dus na deze mooie witte wereld, mogen de temperaturen wel iets oplopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh meid, wat bofte jij :) Heerlijk die prachtige witte winterse foto's, echt genieten! Inmiddels is de sneeuw weer bijna overal weg, maar met deze plaatjes kunnen we de winter nog heel even vasthouden. Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi he, hier in het oosten van het land was het ook zo prachtig wit. Echt geweldig die winterse foto's, helemaal omdat wij dit niet meer ieder jaar (zullen) hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's! Ik heb ervan genoten en heb nu al een beetje heimwee naar dit prachtige weer. Hoe lang zal het weer duren voordat we weer van de sneeuw kunnen genieten?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...