woensdag 26 april 2017

Buienradar...


Het is meivakantie, heerlijk!
'Zullen we naar het strand gaan?' vraagt zoonlief.


Nou, hij weet dat hij daar geen moeite voor hoeft te doen bij mij...
het strand...de zee...ik ben al weg!


'Eehh...mam...het gaat zo wel regenen hé!'
klinkt er van boven.
Daar...'boven' wordt hard gewerkt, het eindexamen staat bijna voor de deur.


'Echt?? roep ik verwonderd...ik zie alleen maar een blauwe hemel!'
'Tóch krijg je een bui op je kop als je nu gaat...kijk maar op buienradar' is het antwoord.


Hmmm...buienradar...ik heb er niet zoveel mee.
Past niet zo in mijn mindful leven, nu is nu en straks is straks 😉

Maar ze hebben wel vaak gelijk...dat moet ik toegeven.


Nee, eigenlijk kijk ik altijd uit het raam...
en op dat moment is het richting zee blauw!


Dusssss....we gaan!

Tsja...eenmaal bij het strandpad aangekomen vallen de eerste dikke druppels.
Het is grijs en flink koud.


'Dan maar beulen hoor' zeg ik dapper ;)

Maar...nog niet uitgestapt schijnt de zon alweer en de grote grijze wolk is bijna vertrokken.


Zo gaat dat met wolken...gelukkig ;)

Ik wens jullie allemaal...

(Deze foto is natuurlijk niet van vandaag maar wél mooi oranje 👑)

een gezellige droge Koningsdag toe!


10 opmerkingen:

  1. Mooie foto, s, ik kijk wel altijd op buienradar, kleine buitjes zegt die vaak niet maar verder heeft die redelijk vaak gelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, uitwaaien op het strand. Was ik er maar zo vlug als jij ;).
    Voor ik op mijn fiets spring voor een iets verdere tocht, neem ik ook steeds een kijkje op buienradar. Bespaart me af en toe natte kleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik gebruik buien radar vooral als de molen vol met was hangt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige plaatjes zijn dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed dat je je niet hebt laten tegen houden door Buienradar! Dan had je dit allemaal gemist, en wij ook. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's, juist door dit weer, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's. Die wolken en de zee doen het goed samen. Fijn om zo dicht bij de zee te wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig volgde jij niet de buienradar, maar je innerlijke radar ;o) Mooi Petra, altijd op je eigen kompas vertrouwen! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!