Ei, ei, ei...en ja, ik ben blij ;)


Allereerst...welkom op mijn 'nieuwe' blog!


Ach nee...mijn blog is gewoon hetzelfde maar
ik heb, net als Anita (klik), een nieuw sjabloon uitgeprobeerd.

En dat bevalt mij wel, vooral op de mobiele versie.
Je kunt nu op je telefoon ook een menu aanklikken (linksboven)
om alles te kunnen zien wat je ook op de pc ziet.

Goed gedaan Blogger! 👍
 

En dan de eitjes....😉

Ik vind het leuk om rond de Paastijd iets met eitjes te doen.
Vorig jaar was ik volop aan het doodlen (klik),
dit jaar pakte ik mijn haak- en borduurnaald.


Zoete zachte lentekleuren...
zó leuk om daarmee aan de slag te gaan!


Na heel wat keren uithalen en opnieuw beginnen lukte
het mij toch om een mooie ei-vorm te haken.


Eigenlijk kan ik blijven doorgaan maar ineens is het dan voor mij ook klaar.
Genoeg eiergehaak! Herkennen jullie dat?


Op naar een volgend project...
want dat wordt weer een groter iets...


maar daarover een andere keer meer!

Ik wens jullie allemaal een gezellig weekend toe 💛

Reacties

  1. Die eerste foto, mmmmm lekker en mooi. Je eitjes zijn heel erg leuk geworden. De lente spat er van af.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ja idd Jeanette, zo zie je geen af en aanhechtdraadjes van het borduren.

      Verwijderen
  3. Leuk je paaseitjes in die zachte pasteltintjes.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig ook via de telefoon. Ziet er weer prachtig uit. Heerlijk die frisse kleurtjes, je weet ik ben niet van de kleur maar geniet enorm van anderen die het wel hebben. Toevallig paarse grote bos hyacinten gekocht, eens zien hoelang ik het volhou. Fijne zondag gr Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt, en mmmm lekker die eitjes, enne ik ga ook eens kijken voor beter op mobiel blog zeg maar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe doe je dat? Dat sjabloom??

      Verwijderen
    2. Bij 'Thema' kun je de nieuwe sjablonen vinden, ik heb Contempo gebruikt en dan bij geavanceerd kun je kleuren en eventueel foto's aanpassen. Het is even puzzelen maar je ziet meteen hoe het wordt voordat je het toepast, wel leuk om te doen.

      Verwijderen
  6. Leuk geworden, je nieuwe sjabloon! Lekker fris. Ik moet bekennen dat ik nog helemaal niet verder gewerkt heb aan mijn sjabloon, iets wat ik wel van plan was.
    Je eitjes zijn heel leuk geworden. Ik herken het, opeens is het klaar en wil je naar een ander project. Ik haakte een paar jaar geleden paaskuikentjes. Een heleboel. En daarna nooit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er leuk en fris uit op je blog.
    Mooie paaseieren heb je gehaakt en geborduurd.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je blog mooi geworden!. Dapper hoor om het te veranderen, is altijd een heel werk en een gok.
    Maar het heeft mooi uitgepakt, vind ik.
    Ik glimlach om je paaseieren, leuk..
    Een fijne week, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Petra, wat 'n leuk nieuws bij je dochter! Ik kom ook jou vlug proficiat wensen! Je zal wel weten wat te haken de volgende maanden ;). Groetjes, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuke eitjes zijn het geworden Petra. Ik vind ze super mooi.
    Ik kan denk ik wel raden waarvoor, of voor wie, je volgende haakproject nu zal zijn.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuk dit! Veel leuker als die kant-en-klare versieringen. Ik zou er bijna een paastak door gaan kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...