Bijzonder tijdsbesef...


De tijd vliegt...


ik hoor het zó vaak mensen zeggen.


En eigenlijk wil ik daar helemaal niet aan,


ik ontken het dan ook steeds weer.


Welnee...kijk maar eens naar hoe ons leven er 10 jaar geleden uitzag!
Volop in het schoolgaande grut, eieren zoeken met Pasen,
eindeloos op de bank verhalen voorlezen.

Ach nee, de tijd vliegt niet...er gebeurt gewoon veel!


En dan is het eind januari 2017...

ons oudste meidje en haar vriend vertellen ons dat wij opa en oma gaan worden!

Mijn hart maakt een sprongetje, wat een heerlijk nieuws!!

's Avonds in bed gaan mijn gedachten steeds weer terug in de tijd.
Een soort diavoorstelling van Annabel als baby...
ik kan haar bijna weer ruiken, horen, voelen...

En keer op keer zeg ik tegen mijzelf...huh...maar zó lang is dat toch niet geleden????


Voor het eerst beleef ik écht...de tijd kan zeker vliegen!

Maar niet altijd...hihi.
Want oeff.. wat wilde ik het al graag vertellen...
en dan duren die weken tóch weer lang.


Sommige van jullie hadden het al bij Annabel (klik) gelezen.
Dank voor de lieve felicitaties 💛

En dan nu lekker langzaam genieten van de komende tijd...


het voelt zó speciaal! 😍



Reacties

  1. Het is heel speciaal weet ik sinds 1,5 jaar:-) geniet van deze periode want ja het is zo waar de tijd vliegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je net zo zult genieten als wij dat doen. En ik kan het me soms ook gewoon niet voorstellen. Alle kinderen volwassen en twee zelf al vader en moeder. Zo kort geleden dat ze vadertje en moedertje speelden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh oh Petra het is niet normaal hoor onze overeenkomsten. Gister kwamen onze oudste Maxime en haar vriend eten, officieel moet ze nog 7 weekjes en zat ik op de bank met dezelfde mijmeringen als jij. Uit sentiment ging ik even de baby foto's van de jonste erbij pakken. Wat je zegt, ik rook gewoon zijn babygeur en hoe ik altijd stond te dromen in zijn kamertje mmmmm.
    Fijne week groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier nogmaals gefeliciteerd, wat zal dit bijzonder zijn voor jullie allemaal. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd voor je dochter en haar man en voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh Petra, wat bijzonder.. ja nu kan ik echt geloven dat de tijd vliegt ;o) Jeetje, je wordt oma meis, gefeliciteerd hoor met dit prachtige nieuws! Een eerste kleinkindje op komst, wat zullen jullie blij zijn! Hopelijk mogen wij ook meegenieten hier op je blog, ik ben stik nieuwsgierig hoe dat voor je zal zijn (en stiekem misschien ook wel een heel klein beetje jaloers, hihi!) Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Petra, wat mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Petra, van harte gefeliciteerd, wat gaaf. En bijzonder. Ik weet hoe het aanvoelt, elk kleinkind heb ik als even bijzonder ervaren, het blijven wereldwondertjes. De mooiste van de hele wereld.
    Ik hoop dat jij dit ook zo gaat ervaren. Geniet er vast van
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi berichtje. De tijd vliegt idd, dus de komende tijd maar heel veel genieten van het oma in wording zijn. Je krijgt ook vast genoeg ideeën om iets te haken of te breien voor de baby. Geniet ervan!
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig zijn wij beide wat meer op Instagram te vinden, want het bloggen is vaak net eventjes geen rust en energie meer voor. Maar nogmaals van harte gefeliciteerd! Wat een leuke en spannende tijd zal dit voor jullie zijn. Mijn ouders vonden het geweldig om oma en opa te worden..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...