vrijdag 30 juni 2017

Passie...update 1


Ofwel passies want ik heb er verschillende.


E茅n daarvan is foto's maken.
Het liefst foto's maken van een andere passie...


alles wat groeit en bloeit.

Ik heb een grote fototas en eigenlijk loop ik daar heel wat mee te zeulen.
Je weet nooit wat je tegenkomt onderweg toch?!


Soms lijkt het daar ook wel om te gaan hoor...als ik op stap ben. 馃榾


Want zodra ik eens besluit om lichtgewicht te gaan wandelen...dus zonder camera.
Ooohhhhh...dan zie ik z贸veel mooie plaatjes voorbij komen...


Met als gevolg...altijd spijt!

Janmijneman gaat vrijwel nooit op pad zonder zijn camera.


Jullie snappen dat dit weleens tot grappige pesterijtjes leidt. 馃槈 

Maar op een zonnige namiddag in april
reden wij doelgericht richting Noordwijk...


voor een kleurige fotoshoot.

Zodra je het portier van de auto opendoet word je al verwelkomd door een 
lome, vervullende zoete geur.


Ik geniet, voor Jan heeft elk voordeel ook een nadeel. 馃槣

De bontgekleurde lappendekens laten zich graag op de foto zetten.


We gaan los...


totdat de zon ons een halt toeroept. 

Eenmaal thuis gaan we op herhaling...op ons beeldscherm.


En is de gezamenlijke passie duidelijk voelbaar! 馃挅


17 opmerkingen:

  1. Ik heb genoten van die prachtige foto's.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat mooi en wat fijn om het te delen. Thuis en met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kalenderplaatjes noem ik het altijd. Z贸贸贸 mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blogje! Ik zou eigenlijk ook wat meer willen fotograferen.. vaak ben ik ergens en bedenk me dan pas dat ik mijn camera mee had moeten nemen.. Ach, we blijven het proberen! Ik vind de foto's met die gekleurde bloemenstrepen heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto,s heb je gemaakt zeg, al die kleuren geweldig ..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende foto s petra ,die kleuren zo mooi ,
    En wat leuk dat we elkaar weer troffen in zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW fantastisch dat je dit moois zo intens samen kunt delen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Petra. Wat fijn dat het jullie beider hobby is, zo kun je rustig de tijd nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's! Leuke hobby. Ik heb er zelf niet zo veel geduld voor. Maar ben dol op bloemen. En zie graag mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jullie kunnen er wat vav zo mooi de bollenvelden en daar woon je dan lekker dicht bij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch... Ik heb de foto's ademloos bekeken; top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat maken jullie wonderschone foto's. Daar moeten jullie eigenlijk wat mee doen. Deze foto's zijn zo mooi, zacht liefelijk en prachtig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha...dat klinkt leuk 'janmijneman' :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!