zondag 25 juni 2017

Stilte voor de storm...


Tsja...dat was best een lange stilte...sinds mijn laatste blogje.
Het is niet dat jullie uit mijn gedachten zijn hoor. 😉


Maar op de één of andere manier had ik dringend behoefte aan meer blogstructuur.
Want...ideeën en inspiratie heb ik genoeg voor leuke verhaaltjes.
Foto's maken doe ik ook nog steeds heel graag.
Maar ergens daartussen valt het dan stil...heel stil.


En voordat je het weet ben je dus zo weer een maand verder.
Dus ben ik een plan gaan maken...lijstjes, schema...jáá dat lukt mij wel hihi!
Allereerst waren mijn foto's aan de beurt.
Welke zijn blogwaardig? Welke wil ik écht nog maken?
En als ik ze dan meteen in een apart mapje doe in het juiste formaat...
Kijk...dat klinkt al goed! 👍


Ook wilde ik mijn blog weer wat 'opruimen'.
Even door alle labels heen, wat schuiven en poetsen.
Voor de korte verhaaltjes en een leuke foto heb ik Instagram (klik).
Maar een blog verdient toch wat meer zorg en aandacht en dat vind ik ook juist zo leuk.
Mits ik daar tijd voor vrij maak natuurlijk...dat is nog weleens een dingetje 😎
Maar...het is zover...de stilte voorbij...
klaar voor de storm!


Een storm van een aantal updates van de afgelopen tijd.
Alle foto's en verhaaltjes die maar stonden te trappelen van ongeduld
totdat ik orde op blogzaken had gesteld.


Leuk...ik heb er zin in!
Tot gauw 😘


10 opmerkingen:

  1. Pfff wou dat ik even zo daadkrachtig ben. Wat is het mooi geworden zo je blog zeg. Meteen zag ik je header en dacht ohhh mooie foto zeg, wat ben je daar toch goed in. Lijstjes maken ja dat doe ik ook, geeft me houvast en stelt prioriteiten, maar ja de laatste paar weken was de prio alleen maar het huis van de oudste. Wat is het mooi geworden, vannacht zijn laatste nachtje hier thuis en komende nacht (want vandaag komt zijn bed pas) in zijn eigen nieuwe huis.
    Fijne dag groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En als eenmaal de kop er af is, dan begint vaak de stroom te komen!
    Mooie foto's, ik ben benieuwd naar het vervolg.
    Veel plezier deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begon je al te missen, je bent wel vaker van de radar, maar nu duurde het wel erg lang. Je blog ziet er prachtig uit, daar heb je hard aan gewerkt en dat is te zien ook. Mooi, rustig en evenwichtig. Loon naar werken.
    Je foto's zijn prachtig, ben benieuwd naar de rest. Fijn dat je er weer bent.
    Fijne week, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou daar gan we ons dan op verheugen! Ik geniet altijd zo van je foto's.
    Kom maar op met de storm! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms komt het er van en soms niet. Ik heb het bloggen ook nog niet helemaal terug gevonden, andere zaken - vooral on kleine meisje- komt even eerst. Ben benieuwd naar je komende blogjes, deze foto's zijn alvast erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou ik ben benieuwd,prachtige foto,s zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf Petra, dat klinkt heel goed en doordacht. Structuur om je creativiteit nog meer te kunnen kaderen en laten stromen :) Deze foto's zijn echt super mooi, ik kan er wel uren naar kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto,'s zeg, dus ben benieuwd hoor...........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!