dinsdag 12 september 2017

Yn mwynhau digon yng Nghymru...


Zo bijzonder als het Welsh klinkt en er uitziet (niet te begrijpen toch??)...


zo bijzonder is ook de ongekende schoonheid van dit land.


Wij vertoefden er dit jaar twee weken en oohh...wat was het genieten!


Ik ben om...ik kan mijzelf eigenlijk geen Francofiel meer noemen.


Nee, die naam past mij niet meer.


Wandelend door het Welsh landschap appte ik mijn vriendin (klik)
dat ik mij zorgen maakte...


ik was bang dat ik vanaf nu niet meer van Nederland zou kunnen genieten.


Die zorg was best groot...ik voelde het even echt zo.

Dát gevoel ken ik niet uit Frankrijk...


op zich raar want daar heb ik toch ook heel veel moois gezien.

Toch ben ik niet eerder zo overspoeld


door schoonheid als daar in het noorden van Wales. 

Het ruige, bijna ongerepte land...


gunde mij een kans om helemaal één te zijn met de natuur.

Genieten van de rust, de dorpjes waar de tijd lijkt stil te staan...


hahaha...en de bakken regen op sommige dagen! 😉


Ik ben al even met de vakantie foto's in de weer.
Had al best een blogje erover kunnen schrijven.


Toch was het net als bij zomerfruit wat eerst nog wil rijpen.
Alsof ik door het steeds bekijken van de foto's eerst nog


helemaal doordrongen wilde zijn van dat speciale vakantiegevoel.
En dat de tijd van oogsten nu is aangebroken...


Oogsten en delen...


Mooi Wales...dank je wel! 💚


12 opmerkingen:

  1. Ik heb ook al een stukje Wales gezien bij het programma verborgen dorpen :) Het lijkt me prachtig daar. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad :)
    Je foto's zijn prachtig!! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zoals je ons laat mee genieten. Ja Wales is met mooi weer een van de mooiste plekken op aarde.
    Fijn dat je daar zo hebt kunnen genieten. En die laatste foto, briljant, Wales op zijn best
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch, Petra. Ik heb delen van Wales gezien en begrijp je 'bezorgdheid' heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw!! Mooi geschreven en schitterende foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende foto's! Wie zou daar nu niet verliefd op kunnen worden..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan dat helemaal begrijpen Nederland is Nederland niet meer helaas,zou graag emigreren naar Schotland Ierland o.i.d maar zal niet lukken.

    Gr Ida.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's. Ik ben er nog nooit geweest. Maar ziet er fantastisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's, dat belooft wat voor het fotoavondje :-) Ik kan me helemaal voorstellen dat je genoten hebt, wat ziet het er mooi uit. Leuk die foto van de meeuw in de regen, lekker eigenwijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat mooi daar zeg, je hebt ons heerlijk mee laten genieten hoor........liefs.conny


    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wt heb jij ons weer even meegenomen met zulke mooie foto's !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige foto,s.daar kun je nu nog mooi van nagenieten he.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is het daar mooi! Het doet me denken aan Ierland daar had ik hetzelfde gevoel als jij nu. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!