dinsdag 8 november 2011

Aanpassing bij Blogspot...

Dát ga ik maar eens voorstellen! Want ik ben heel tevreden over de gang van zaken bij Blogger.com maar.....één ding mis ik toch wel. We kunnen foto's plaatsen, video's, links....maar ik mis een geurknopje! Een knopje waarmee je kunt linken naar de geur die je bij een foto wil hebben. Daar zou ik dan vanmiddag dankbaar gebruik van hebben gemaakt...want het rook hier zóó lekker in huis!!!
Ik had mooie biologische stoofpeertje gekocht...


die kook ik altijd in de bessensap, kaneelstokje erbij...


Hmmm...lekkerrrr!!


O ja, ik had ook nog wat appeltjes...díe kook ik dan in een scheutje appelsap..héél even maar...tot ze bijna de pan uitkomen ;)...


In schaaltjes en daarbovenop een verkruimeld beschuitje, wat kaneel en suiker...is heerlijk als je net gefietst hebt vanuit school...


En dan de laatste foto...heeft met dit alles niks te maken ;)...
maar ik hou van dieren en als je dan tijdens het wandelen in de duinen deze stoere jongen tegenkomt...
verdient hij toch zeker een plekje op je blog!


Mooi beestje hé...

7 opmerkingen:

  1. Mmmmm..... met een goed inlevingsvermogen proef ik het lekkere klaargemaakte fruit al en ruik ik de heerlijke geur.....
    En inderdaad een prachtige rund!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We aten vandaag ook peertjes.
    Leuke ontmoeting, die verdient hier een plekje.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dat had ik zeker wel even willen ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een heerlijk recept, die gaat bij de favorieten (gelukkig gisteren net appels en peren gehaald)! Gave jongen, die Schotse Hooglander, maar is zou hem toch liever niet zo maar tegenkomen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt helemaal gelijk, ik had het erg graag willen ruiken, maar het zien doet ook al goed en als ik goed nadenk kan ik de geur bedenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelfs met een grote dosis fantasie lukt het gewoon niet om iets te ruiken. Maar dát het lekker ruikt...dat weet ik zeker !!
    't Ziet er ook zo heerlijk uit.
    Ga ik beslist binnenkort ook maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!