woensdag 1 februari 2012

Hartjes gezocht...

Zo één keer per dag ga ik alle blogs langs. Heerlijk lezen en genieten van alle verhalen en foto's. Op veel blogs heb je weer links naar nog meer leuke blogs...en daar klik ik dan soms op ( herkenbaar?). En zo kwam ik gisteren al klikkend op de blog van Gera (klik) terecht. En daar las ik iets wat mij bijzonder aansprak!
Zij wil graag een hartjesslinger maken voor het 7-jarige dochtertje van haar vriendin. Het meiske is helaas heel ziek en voelt zich heel naar. Om het gezin een liefdevolle ondersteuning te geven bedacht Gera dus het idee voor een hartjesslinger. Hier (klik) kun je er meer over lezen.

Dus...op deze heerlijke vrieskoude woensdagmiddag pakte ik mijn viltspulletjes en ging aan de slag...

Lekker een kop thee erbij, kachel aan en festonneren maar. Ik wilde graag iets met roze,lekker meisjesachtig.

En natuurlijk een beetje opvullen met heerlijke zomerse lavendel!

Zo mag het hartje aan de slinger. Ik hoop dat er heel veel hartjes zullen volgen, wat een bijzonder liefdevol initiatief! 

En nu ik toch met een slinger bezig was....

maakte ik voor de beestjes buiten nog maar een pindaslinger.

Morgen nog maar een paar slingers rijgen want dat ging erin als koek!

8 opmerkingen:

  1. Lieve Petra, wat een ontroerend logje en verhaal over dit zieke meisje... Ik snap dat je meteen aan de slag bent gegaan, wat heb je een schattig hart gemaakt, zo lief en mooi!! Geweldig om op deze manier iets voor iemand te kunnen betekenen! Ik wens het meisje en haar familie heel veel beterschap toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een lief hartje. Fijn om zo iets voor haar te kunnen doen.
    De vogels zullen je ook dankbaar zijn voor hun slinger.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petra wat lief dat je dit mooie hartje hebt gemaakt. Het zal het gezin goed doen om de hartjes te ontvangen.
    Wat zullen de vogels smullen.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra wat een lief gebaar , het ziet er schattig uit , daar zullen ze wel blij mee zijn , liefs Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje heb je gemaakt.
    De vogels hoor ik hier helemaal dankbaar tsjilpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi initiatief..., ik ga hartjes haken!
    Jouw vilthartjes zijn prachtig geworden...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig hartje, Petra! Ik doe ook mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief hartje heb je gemaakt! Ik moet ook gauw aan het werk!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!