donderdag 10 mei 2012

Dank jullie wel!

Voor al jullie lieve warme meelevende reacties/mails op mijn twee vorige logjes. Dat doet een verdrietig hart goed!!


Een foto van onze lieve Lop omdat mijn buurvrouw dol was op dit rode dametje...


En nog één keer het mooie blauwe veld in Sorghvliet...ik kan er geen genoeg van krijgen!


In dit park kom ik tot rust, het geeft mij troost én kracht om de draad weer op te pakken...


en hoe kan ik dat beter doen dan het breien van een paar sokjes voor een klein meiske!

7 opmerkingen:

  1. Het rode dametje is ook om dol op te zijn.
    Nu maar weer de draad van het alledaagse oppakken en al breiend nog wat verder mijmeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij doe je het harstikke goed,je verdriet zal ook weer een plekje krijgen.gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, handwerken en wandelen zijn allebei beproefde middelen om weer even bij jezelf te komen! Lukt het met Drop? Liefs Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat we elkaar ook op deze manier kunnen steunen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De draad weer opnemen is makkelijk gezegd......
    Woorden schieten hier vaak te kort.
    Ook voor de komende tijd sterkte.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik leef met je mee.

    Wat ziet Lop er lief uit, het veld ziet er prachtig uit en volgens mij worden de sokjes hartstikke mooi. Leuke kleurtjes!

    Lieve groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer je leven oppakken is makkelijker gezegt dan gedaan, maar met een draadje in de hand even helemaal tot jezelf komen is een mooie manier.
    succes en dat veld dat is zo prachtig. Ik snap heel goed dat je er geen genoeg van krijgt. PRachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!