dinsdag 29 januari 2013

Pas op de plaats...

 

dat heb ik nu even nodig en daarom zal het hier wat stiller zijn dan normaal en zal ik ook wat minder reageren op jullie mooie blogs.
 
Zoals Lupineke (klik) en Good Old Household (klik) al zo mooi verwoordden...ook het leven van een blogster is niet altijd lief...soms zijn er zorgen of verdriet die wat extra aandacht vragen.
Ook bij mij is dat op dit moment zo en ik voel dat ik even een pas op de plaats moet nemen...tijd nemen om goed voor mijzelf te zorgen ;)
 
Ondertussen brei ik wel lekker door en is mijn vest al aardig aan het opschieten.

 
 Dus daar laat ik jullie binnenkort meer van zien!

Tot gauw!!
 
 

25 opmerkingen:

  1. Dan wachten wij rustig tot je weer van je plaatsje komt. Geniet ondertussen van het breien onder toeziend oog van de dames met de vier pootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neem je tijd en geef jezelf de rust die je nodig hebt om er weer tegen aan te kunnen.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat hebben we allemaal af en toe nodig. het bloggen moet ook geen 'must' worden. Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je lieve poes kun je wel als voorbeeld nemen (en ik ook hoor...) om te zien hoe je moet opladen. Op z'n tijd afstand nemen is goed en nodig, anders rennen we maar door.
    Neem je tijd en sterkte in alles!

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte meis en denk goed aan je zelf.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra, neem even goed de tijd voor jezelf! We zien je wel weer, sterkte hoor!
    xxx Mienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zorg goed voor jezelf, sterkte!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte met de dingen die je nu zo bezighouden, neem de tijd en we zien je vanzelf weer verschijnen.
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterkte en neem rustig de tijd. Soms is dat gewoon nodig!

    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker goed voor je zelf zorgen hoor!
    en leuke dingen doen,
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Petra neem alle tijd, het bloggen komt wel weer, sterkte,liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bloggen mag nooit 'moeten' worden! Zorg eerst goed voor jezelf en voor de mensen in je omgeving die nu misschien extra aandacht nodig hebben. Wij lopen niet weg, hoor. Take care and take your time!
    Lieve groet,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Petra, zorg goed voor jezelf en blijf jezelf trouw!! Wij wachten wel, tot je weer langs komt :)! Supergoed dat je nu even voor jezelf kiest, digiknuf van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel begrijpelijk hoor. Zorg jij maar goed voor jezelf, heel veel sterkte!
    Warme groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Neem goed de tijd en geeft het een plekje. We zien vanzelf wanneer je weer terug komt. Hou je taai.
    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sterkte! Zorg goed voor jezelf.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel verstandig om dan even te stoppen.
    Sterkte en lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkig houdt lieve Mo je gezelschap, doe lekker rustig aan en sterkte!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik raak al dwalende op jouw blog! Soms moet je je even terug trekken: sterkte met de dingen die op je pad gekomen zijn!
    groetjes, Sylvia(willemien)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Even om het hoekje om je gedag te zeggen. Hou je taai... Lieve groet, Mienke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, ik kom ook even kijken. Om te zeggen dat ik aan je dacht ...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel herkenbaar hoor. Doe maar rustig aan en neem je tijd. Sterkte met alles wat je bezig houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Petra,

    Zonder druk op je te willen leggen, toch een berichtje: ik ben namelijk zó benieuwd hoe het met je gaat!! Hoop met heel mijn hart dat alles naar wens is!
    Lieve groet, Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dag Petra, Ik heb net je blog ontdekt. Het is ook heerlijk om alleen maar blogs te lezen. Sterkte met alles en als je weer een beetje tijd hebt ben je van harte welkom op mijn blog. Ik schrijf over Frankrijk.
    Groeten van Lilian en ik heb hiernaast ook nog een leuke tip

    http://taartenstudieendisco.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!