vrijdag 12 april 2013

Zeeuws bezoek...

Gisteren werden wij in de Hofstad vereerd door Zeeuws bezoek!
En niet zomaar iemand maar...Lupineke!
 
Wat hadden Josee (klik), Lupineke (klik) en ik een heerlijke dag vol gezelligheid.
 
We begonnen met koffie bij Josee en daar was het natuurlijk quilt, quilter, quiltst!

 
Zo zeg...wat heeft zij al een hoop mooie quilts gemaakt!
 
en wat dachten jullie van haar 'lapjeslade'....zoiets werkt héél inspirerend!


Daarna op naar 'Het lieve leven...' waar Annabel (klik) voor ons een overheerlijke en gezonde lunch heeft gemaakt.


Wat een luxe hé...we konden zo aanschuiven!
 
Kwebbel de kwebbel de kwebbel...en ineens was het al 3 uur!!
 
Dus op naar de leukste quiltwinkel van Den Haag...'The Stitch Cottage' (klik)

 

Zelfs als wolletjesmens had ik het daar prima naar mijn zin, wat een leuke hoekjes en mooie lapjes...

 
en wat een vriendelijke bediening! Voor mij altijd minstens net zo belangrijk als de lapjes of wolletjes zelf!

 
En weer lapjes aaien natuurlijk ;)


En toen was het alweer voorbij..oh oh Vadertje Tijd loopt soms echt veel te snel!
 
Lieve Josee en Lupineke...dank jullie wel voor de gezelligheid.  Ik heb genoten!
 
 

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk dagje en wat een leuk winkeltje om van te watertanden doe ik dan geen quilts meer ik zie ook vilt en viltballetjes op de foto's mmmmmmm
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige dag super meiden.Wat zullen jullie genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh... wat kijk ik streng op die laatste foto.. errug zeg ;)! Maar wat was het gezellig!!! Dank je wel voor de fijne dag, ik vond het super :) Liefs Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Streng?? nee toch..ik vond t juist een leuke foto van een diepgaand lapjesgesprek ;)

      Verwijderen
  4. Wat leuk om andere blogsters ook 'in het echt' te ontmoeten! De gezelligheid spat van je berichtje af!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, jullie hebben met elkaar een heerlijk dagje gehad! Dat is echt aan alles te zien...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig Petra! Dat moeten jullie snel weer over doen en er dan meteen maar een weekend van maken.
    Valt nog niet mee om stoffen uit te zoeken als er veel keus is, daar gaat onze Lupineke wel heel serieus van kijken. Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was een erg leuk dagje Petra. Jammer dat er altijd maar zo weinig uren in een dag zitten.
    Je hebt mooie foto's gemaakt en je dochter een heerlijke lunch.
    We doen het nog eens!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!